استقبال مردم از کنسرت ۶۰۰هزار تومانی فرزاد فرزین

استقبال مردم از کنسرت ۶۰۰هزار تومانی فرزاد فرزین

جمعه شب گذشته فرزاد فرزین در دور جدید برپایی کنسرت‌های موسیقی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.


​​​​​​​این خواننده پاپ در حالی پس از مدت‌ها به صحنه بازگشت که بلیت کنسرت خود را تا ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده بود. این در حالی است که تا پیش از این سقف قیمتی بلیت‌ها در محدوده ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت، با این حال فرزین بلیت‌های ۶۰۰ هزار تومانی را کلید زد و با توجه به اینکه بلیت‌‌فروشی این اجرا چهارشنبه سوم اسفند آغاز شد طی این مدت اندک نیز بلیت‌ها به فروش رفته و صندلی‌های کنسرتش هم خالی نماند و این نشان می‌دهد ظاهراً خوانندگان پاپ همچنان مشتریان خودشان را دارند. 
گرچه زانکو دیگر خواننده پاپ از فرزاد فرزین هم سبقت گرفته و بلیت کنسرت پیش‌رویش در کیش را تا ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است، اما با توجه به رقابتی که در قیمت‌گذاری‌های جدید بین خوانندگان پاپ شاهدیم چندان عجیب نیست که در ماه‌های آتی با افزایش نرخ بلیت هم روبه‌رو باشیم.
از نکات قابل توجه کنسرت فرزین اجرای قطعات جدیدتری بود که این خواننده طی یکی دو سال اخیر خوانده و او در برنامه خود تنها به اجرای چند قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز بسنده کرد؛ از سویی دیگر با توجه به اینکه اغلب قطعات این خواننده پاپ فضایی آرام دارد و تمرکز او در کنسرت‌هایش بیشتر روی قطعات حسی است اما اجرای آهنگ‌های شاد و درخواست مردم برای خواندن آن‌ها نیز ملموس‌تر از قبل بود. ضمن اینکه حضور بانوان نوازنده نیز در گروه موسیقی فرزین نسبت به کنسرت‌های قبلی چشمگیرتر بود. به نظر می‌رسد استقبال قابل توجه مردم از کنسرت‌ها احتمالاً نگرانی بسیاری از خوانندگان برای اجرای برنامه را کاهش خواهد داد و باید منتظر به میدان آمدن هنرمندان دیگر هم باشیم، حالا باید دید در روزهای پایانی سال و نوروز سالن‌های کنسرت میزبان چه خوانندگانی خواهند بود.

خبرنگار: صبا کریمی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه