کاسه گردانی شوالیه

آزمون برنامه‌های شکست خورده

کاسه گردانی شوالیه

حکایت مصاحبه‌های سریالی علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نه تنها پایانی ندارد بلکه هر روز که از عمر مدیریتی او می گذرد انگار شوالیه حرف‌های ناگفته بیشتری دارد اتفاقی که با خشم هواداران استقلال رو به رو شده ولی آقای مدیر کاری را انجام می دهد که باب‌میلش باشد.


او در بن بست عجیبی گرفتار شده و خودش به خوبی می‌داند خروج از این بن بست با شرایط کنونی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، به همین خاطر برای آنکه با خشم هواداران ناراضی استقلال مواجه نشود، با بیان اظهارنظرهای هیجانی سعی می‌کند میزان تبعات ناشی از ناتوانی خود در حوزه مالی و پولی را کاهش دهد، اما هواداران استقلال با واکنش‌های تند نشان دادند به هیچ عنوان قصد مصالحه با وی را ندارند.
شوالیه تصور می‌کرد با پیش کشیدن بحث‌های رنگی و کری خوانی‌های همیشگی می‌تواند هواداران را همراه خود کند، به همین خاطر طرح شکست خورده افتتاح حساب برای جمع آوری پول نقد از هواداران را مطرح کرد تا شاید به این واسطه با منتقدان سکونشین خود وارد سازش شود، اما هواداران نه تنها از این طرح استقبال نکردند بلکه با ادبیاتی متفاوت برای فتح الله‌زاده خط و نشان کشیدند که اگر قدرت حل مشکلات استقلال را ندارد، بهتر است کرسی مدیرعاملی را رها کند، چون آن‌ها توان تکرار ناکامی او را ندارند.
فتح‌الله‌زاده بهتر از هر کسی می‌داند سایه محرومیت سنگین انضباطی پرونده استراماچونی روی سر استقلال دیده می‌شود و اگر تا فروردین ماه طلب استرا پرداخت نشود، استقلال باید قید آسیا را بزند. از طرفی محرومیت‌های انضباطی سخت‌گیرانه بعدی هم در راه است، به همین دلیل با اجرای پروسه کاسه گردانی از هوادار و دولت می‌خواهد این کار را به سرانجام برساند، اما از هیچ یک از طرف‌های درخواست کننده برای استقلال و فتح الله زاده آبی گرم نخواهد شد.
دولت به قدری این روزها گرفتار مشکلات اقتصادی کشور است که هیچ وقتی برای حل مشکلات استقلال ندارد، از طرفی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در آستانه سال نو به اندازه ای افزایش یافته که حتی هوادارانی که بضاعت مالی برای کمک به استقلال را دارند نیز قید این کار را زده‌اند، به همین دلیل طرح منحصر به فرد فتح الله زاده را باید از هم اکنون شکست خورده دانست!
حالا باید دید آیا فتح‌الله‌زاده پیش از آنکه این بحران تشدید شود از مسئولیت خود کنار خواهد رفت یا اینکه تا دقیقه 90 از فرصت موجود استفاده خواهد کرد تا همچنان به عنوان پای ثابت تمام برنامه‌های ورزشی صدا و سیما مقابل دوربین و میکروفن‌های رسانه ملی حضور یابد و از مدل مدیریتی خود دفاع کند.

خبرنگار: سینا سپهر

برچسب ها :
ارسال دیدگاه