فعالیت 9 مجموعه ورزشی ویژه کارگران در خراسان رضوی

فعالیت 9 مجموعه ورزشی ویژه کارگران در خراسان رضوی


​​​​​​​مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کارگران این استان در هشت شهرستان از ۹ مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی با ۳۰ سالن برخوردار هستند که دو مجموعه از این تعداد در شهرستان مشهد واقع است.
محمدامین بابایی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۲ مکان ورزشی دیگر ویژه کارگران هم در باقی شهرستان‌ها وجود دارد که کارگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
وی با اشاره به فعالیت کارگران خراسان رضوی در مسابقات ملی و استانی ورزشی ادامه داد: امسال ۳۲ تیم ورزشی از کارگران استان به مسابقات ملی اعزام شدند یا در مسابقات استانی شرکت‌کردند. افزون بر این خراسان رضوی میزبان پنج مسابقه ورزشی ملی در حوزه کارگران بود و در مجموع ۹۷ رویداد ورزشی مرتبط با کارگران در استان برگزار شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همچنین امسال پنج خانه بهداشت برای کارگران در خراسان رضوی ایجاد شده که با احتساب آن‌ها تعداد خانه‌های بهداشت کارگران در استان به ۹ مورد رسیده است.
بابایی با اشاره به آموزش‌های مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به کارگران افزود: امسال تاکنون هزار و ۹۵۹ نفر ساعت آموزش به کارگران در حوزه آسیب‌های اجتماعی با رویکرد پیشگیری ارائه شده است.
وی اضافه کرد: امسال در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۱۵ یاریگر کار و تولید برای نخستین بار در کارگاه‌های ۲۰ تا ۵۰ نفره خراسان رضوی با هدف کمک به بهبود کارگران معتاد و پیشگیری از اعتیاد حضور پیدا کردند.
او برگزاری پنج مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقه قرآنی و معرفی برگزیدگان کارگر استان به مسابقات کشوری، تشکیل ۱۳ خانه فرهنگ و کار، برگزاری ۸۵ رویداد در مناسبت‌های ملی - مذهبی، تشکیل هیئت مذهبی شهدای کار و ثبت آن در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی را از دیگر فعالیت‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حوزه کارگری برشمرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه