نایب قهرمان جهان را پایین بکش

فولاد - الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

نایب قهرمان جهان را پایین بکش


​​​​​​​فولاد ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:30 به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت و برای سومین بار در طول تاریخ مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره‌کهن قرار می‌گیرد.این در حالی است که در آستانه این دیدار حساس با استعفای نکونام موافقت شد تا هدایت تیم اهوازی دست رجبی باشد. 
آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد با اعلام ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام و بازگشت وی به ایران، گفت: باتوجه به استعفای جواد نکونام و ترک شبانه اردوی تیم فعلاً حمید رجبی به عنوان سرمربی موقت تیم اعلام می‌شود. رجبی در نشست خبری هم حاضر شد و با اشاره به شرایط فعلی فولاد گفت: فولاد واقعاً حریف سرسختی برای همه تیم‌هاست و فکر می‌کنم هر تیمی مقابل ما بازی دارد، کار برایش سخت می‌شود. رجبی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اخباری که بعد از بازی شما منتشر شد، چگونه تیم این خبر را هضم کرد؟» گفت:  چون نکونام مربی حرفه‌ای و بزرگی است توقعاتش از باشگاه هم حرفه‌ای بوده است. فکر می‌کنم در این زمینه اختلافاتی پیش آمد. توقعات او برآورده نشد و از تیم جدا شد. به نظر من جای نکونام اینجا خالی است. او قبل از شروع بازی‌ها دوست داشت مقابل الهلال قرار بگیریم و تیم را هدایت کند. قسمت نشد و ان‌شاءالله در مراحل مربیگری بتواند به بهترین جایگاه برسد.
گفتنی است پرافتخارترین تیم عربستان و نایب قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها برای چهل و ششمین بار مقابل یک تیم ایرانی قرار می‌گیرد.
فولاد و الهلال پیش از این در سال ۲۰۱۵ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن شکست ۲ بر صفر نماینده ایران و یک مساوی در بازی برگشت بود و باید دید در تک بازی میان دو تیم در یک چهارم نهایی آسیا چه نتیجه‌ای بدست می‌آید.
الهلال در آخرین تقابل خود با تیم‌های ایرانی، در سال ۲۰۲۱ در مسیر قهرمانی در آسیا ابتدا استقلال را در یک هشتم نهایی با حساب ۲ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی با سه گل از سد پرسپولیس گذشت.
در طول ۴۵ مصاف گذشته، ۱۵ بازی با برد تیم‌های ایرانی و ۱۸ بازی با پیروزی الهلال به پایان رسیده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه