پرداخت ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات ناباروری و بیماران خاص

پرداخت ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات ناباروری و بیماران خاص


​​​​​​​مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پرداخت ۱۸۹میلیارد و ۹۳میلیون ریال تسهیلات به بیماران خاص و زوج‌های نابارور از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
مهری فرشاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این بازه زمانی هزار و ۶۰۸ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند که ۳۷۹ نفر تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: ۴۴ نفر از معرفی‌شدگان، بیماران سخت‌درمان، ۴۴۸ نفر بیمار سرطانی، ۶۹۲ نفر بیمار خاص و ۴۲۳نفر متقاضیان وام درمان ناباروری هستند که از این تعداد، ۹نفر از بیماران سخت‌درمان، ۹۳ نفر از بیماران سرطانی، ۱۶۷نفر از بیماران خاص و ۱۱۰ نفر از زوج‌های نابارور تاکنون این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.
فرشاد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر ماه، ۳۱۰ متقاضی نیز برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری به بانک معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: این تسهیلات برای جبران هزینه‌های درمانی بیماران خاص و زوج‌های نابارور تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود. صدور دفترچه بیماران خاص نیز برای این بیماران انجام می‌شود و پس از شناسایی بیمار توسط پزشک معالج به معاونت درمان ارجاع و سپس برای فرایند صدور دفترچه بیماران خاص به بیمه معرفی می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه