دستگیری کلاهبردار با ۲۰۰ فقره کلاه‌برداری در گرمه

دستگیری کلاهبردار با ۲۰۰ فقره کلاه‌برداری در گرمه


​​​​​​​سرهنگ محمدرضا قائمی‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه مدتی پیش برای پیگیری کارهای معافیت پزشکی سربازی پسرم برای انجام معاینه به پزشک قانونی مراجعه کردیم که پس از آن شخص ناشناسی با من تماس گرفته و خود را سرهنگ انتظامی... معرفی و اعلام‌کرد آقای دکتر برای معافیت پسرتان خیلی سفارش کرده و بنده پیگیر کارهای معافیت وی هستم. از این رو مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
به گزارش ایسنا وی افزود: با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم کلاهبردار با جلب اعتماد شاکی و معرفی خود به عنوان سرهنگ انتظامی، مبلغ ۲۲ میلیون ریال از وی کلاه‌برداری انجام داده و در ادامه با همین شگرد از یکی از بانک‌ها نیز مبلغ ۱۰میلیون ریال کلاه‌برداری کرده است. از این رو با هماهنگی قضایی، متهم احضار و تحقیقات کامل پلیسی انجام شد.
قائمی‌نژاد ادامه داد: متهم در پنج ماه گذشته با شخصی آشنا شده که از طریق همکاری با وی با استفاده از سیم‌کارت همسر و کارت عابر بانک خودش به روش‌های مختلف از افراد زیادی مبالغی را کلاه‌برداری کرده است. وی در این راستا به ۲۰۰ فقره کلاه‌برداری خرد معترف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه