خنثی کردن ایمیل‌های سیاه به فدراسیون جهانی

هدف رئیس جدید دوچرخه‌سوارها

خنثی کردن ایمیل‌های سیاه به فدراسیون جهانی

رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با تیمِ کاریِ مسلطی که دارم محکم‌تر از قبل تلاش می‌کنیم بحث ایمیل‌های سیاه را خنثی کنیم. 


رسول اسدی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری در جمع خبرنگاران گفت:  دوچرخه‌سواری فراز و نشیب های زیاد و یک ماراتن سرپرستی را پشت سر گذاشت. انتخابات پرشوری داشتیم. از نامزدها تشکر می‌کنم تنور انتخابات را داغ کردند و من با رأی قاطع در دور اول انتخاب شدم. امیدوارم با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، پاسخ اعتماد را بدهیم و مثل گذشته مدال های رنگارنگی کسب کنیم. اسدی در مورد اینکه این شائبه مطرح شده که نمی‌تواند در انتخابات اتحادیه جهانی و کنفدراسیون آسیا کرسی بگیرد، گفت: همان طور که خودتان گفتید شائبه است. من در ۱۷ سالگی ۶ ماه تعلیق داشتم و این مسئله به لحاظ حقوقی قابل دفاع است. قانونی اتحادیه جهانی گذاشته مبنی بر اینکه افراد باسابقه دوپینگ نمی‌توانند کرسی بین‌المللی بگیرند که پس از سال ۲۰۱۱ اضافه شد و عطف به ما سبق نمی‌شود. در هر صورت چنین محدودیتی هم باشد قرار نیست همه پست‌ها را رئیس فدراسیون بگیرد و افراد شناخته شده دیگری هم هستند. 
او در پاسخ به این پرسش که دوچرخه‌سواری نیاز به پول دارد و آیا با پشتوانه مالی وارد انتخابات فدراسیون شده است یا خیر؟ تصریح کرد: همه رشته‌ها نیاز به پول دارند و  دوچرخه‌سواری هم مستثنا نیست. حامیان مالی داشتم و با اعضای مجمع جلسه گذاشتند. در اصل باید زمینه لازم برای حضور مداوم و تأثیرگذار حامیان مالی را فراهم کنیم. 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند ایمیل زدن های زیاد به اتحادیه جهانی و مطرح کردن بحث تعلیق فدراسیون به پایان رسیده باشد؟ تصریح کرد: باید از کسانی که ایمیل‌های سیاه را ارسال می‌کنند، پرسید. با توجه به تسلط تیم کاری من در دوران سرپرستی، توانستیم این موضوع را خنثی کنیم و بعد از رأی اعتماد مجمع هم تلاش می‌کنیم محکم‌تر از قبل این کار را انجام دهیم. 
اسدی در مورد اینکه رئیس فدراسیون با ۲۸ رأی از ۵۳ رأی انتخاب شد و تعداد زیادی از اعضای مجمع به او رای ندادند، گفت: به نظرم با توجه به تعداد نامزدها، ۲۸ رأی، قابل قبول است. ما یک خانواده هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه