نکونام: آمده‌ایم که بمانیم

فولاد-الفیصلی ساعت 18:30 امشب

نکونام: آمده‌ایم که بمانیم

فولاد خوزستان به عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان توانست خود را به مرحله حذفی برساند و حالا شاگردان نکونام امشب از ساعت 18:30 به‌وقت تهران باید به مصاف الفیصلی عربستان بروند و کسب پیروزی در این مسابقه می‌تواند اقامت فولادی‌ها را در قطر تمدید کند و آن‌ها بلافاصله باید خود را برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی آماده کنند. 


جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری گفت: «خیلی خوشحالم در اینجا حضور دارم و با فولاد در مرحله‌ای هستیم که بهترین تیم‌های غرب آسیا حضور دارند. می‌دانیم باتوجه به فاصله کم بازی‌ها و همچنین دیدارهای حذفی شرایط برای همه تیم‌ها سخت است. فولاد از نظر ذهنی، روحی و روانی کاملاً آماده مسابقات است. در این چند روز سعی کرده‌ایم تیم را فقط برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. می‌دانیم چقدر این موضوع برای ما اهمیت دارد و با بازیکنان جلسه‌هایی داشته‌ایم و تمرکز ما روی این است که برای تیم بزرگ فولاد تاریخ‌سازی کنیم».
جواد نکونام در واکنش به شرایط الفیصلی برای دیدار با فولاد گفت: «از تیم الفیصلی شناخت کافی داریم؛ تیم با کیفیت و خوبی است. باوجود اینکه به یک لیگ پایین‌تر رفته‌اند اما کیفیت خوبی دارند. بازی‌های آن‌ها را که دیده‌ایم بازیکنان تأثیرگذاری دارند. لیگ عربستان هم باتوجه به بازیکنان خارجی که در آن بازی می‌کنند، لیگ قوی و قدرتمندی است. الفیصلی تیم قابل احترامی است و قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود».
سرمربی فولاد با اشاره به مشکلات تیمش در خط حمله پاسخ داد: «متأسفانه دو تا از بهترین بازیکنان تیممان را در لیگ از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی جایگزین کنیم با این حال آمده ایم بمانیم و رقابت‌ها را ادامه دهیم». 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه