راه‌اندازی کلینیک ویژه بیمارستان شهید ‌هاشمی‌نژاد

راه‌اندازی کلینیک ویژه بیمارستان شهید ‌هاشمی‌نژاد

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، کلینیک ویژه‌ تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی‌نژاد در شیفت عصر به صورت مستقل راه‌اندازی شد.


رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید‌ هاشمی‌نژاد گفت: این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شامل درمانگاه، داخلی، ارتوپدی، ارولوژی، چشم، هماتولوژی، نورولوژی، انکولوژی، قلب، اطفال، زنان، روان‌پزشکی، جراحی عمومی، پوست، تغذیه، گوارش، تزریقات و گچ‌گیری است که با بهترین و به‌روز‌ترین امکانات درمانی و خدمات درمانی، مشاوره و آموزش به مراجعان خدمات‌رسانی خواهد داشت.
دکتر محمد موسوی با بیان اینکه خدمات در کلینیک‌های ویژه براساس تعرفه‌های دولتی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات انکولوژی، رادیولوژی، اکو و تست ورزش، توان‌بخشی و فیزیوتراپی، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و مشاوره و آموزش‌های پیشگیرانه از دیگر خدماتی است که در این کلینیک ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این کلینیک در راستای گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در طبقه‌ همکف این کلینیک، آزمایشگاه و خدمات آندوسکوپی و کلونوسکوپی به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه