جنون محض در واپسین ثانیه‌ها

انزو فرناندس سرانجام به چلسی پیوست

جنون محض در واپسین ثانیه‌ها


​​​​​​​چلسی با انتقال انزو فرناندس از بنفیکا، رکورد تاریخ لیگ برتر را شکست.پس از پایان جام جهانی 2022 و انتخاب انزو فرناندس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن جوان این مسابقات، ناگهان قیمت جوان آرژانتینی سر به فلک کشید و با توجه به قیمت درخواستی باشگاه بنفیکا، تنها چلسی به‌عنوان مشتری جذب فرناندس باقی ماند.
مدیران این باشگاه که قصد داشتند بابت انتقال جوان آرژانتینی به تیمشان از مدیران بنفیکا تخفیف بگیرند، کل مدت نقل‌وانتقالات زمستانی را مشغول مذاکره بودند و در نهایت کار به جایی رسید که روجر اشمیت، سرمربی باشگاه پرتغالی اعلام کرد چلسی اگر نمی‌خواست مبلغ مدنظر را برای جذب فرناندس پرداخت کند، اغوای بازیکن در چنین شرایط و بر هم زدن تمرکزش، کار پسندیده‌ای نبوده و فرناندس نیز با رفتارهایش در زمین مسابقه، به هواداران این تیم نشان داد اهمیتی برای پیشنهاد چلسی تا پیش از قطعی شدن قائل نیست و با بوسیدن لوگو بنفیکا، کمی خیالشان را راحت کرد. انتقال جورجینیو به آرسنال در روز پایانی اما تمامی معادلات را بر هم زد.
مبلغ درخواستی مدیران بنفیکا برای فروش فرناندس، 8/106 میلیون پوند (برابر با 121 میلیون یورو) بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد جنون مدیران جدید چلسی، حتی چنین انتقالی را هم به نتیجه برساند و در نهایت بر خلاف پیش‌بینی‌ها، در واپسین لحظات، باشگاه چلسی با پرداخت مبلغ مورد نظر، انزو فرناندس را به خدمت گرفت تا صیاد شاه ماهی بازار نقل‌وانتقالات زمستانی باشد. انتقالی که رکورد گرانقیمت‌ترین خرید لیگ برتر انگلیس را شکست و فرناندس که به تازگی 22 ساله شده ، به‌عنوان گران‌‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در این کشور شناخته شد. 
با این انتقال، باشگاه چلسی حالا بیش از کل مجموع هزینه تمامی باشگاه‌های اروپایی در پنجره حاضر بازیکن جذب کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه