ایجاد ردیف بودجه‌ مستقل زیارت

ایجاد ردیف بودجه‌ مستقل زیارت


​​​​​​​معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات جاری حدود ۴۲ درصد نسبت به امسال افزایش پیدا کرده که بیشتر مربوط به افزایش حقوق و مزایاست.  
به گزارش قدس خراسان، رضا جمشیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: درآمدهای استان‌های کشور حدود ۴۲ درصد و خراسان رضوی ۳۲ درصد افزایش یافته است و مکلف هستیم درآمدهای مالیاتی را به فرض تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲مجلس شورای اسلامی افزایش دهیم.
معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات عمرانی این استان حدود 3 هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که حدود ۳۰ درصد آن تاکنون تخصیص پیدا کرده است و در ماه‌های آینده شاهد افزایش تخصیص خواهیم بود. وی گفت: اعتبارات عمرانی استان هم حدود ۲۲ درصد معادل میانگین رشد استان‌های کشور در سال آینده نسبت به امسال افزایش می‌یابد.
جمشیدی تصریح کرد: ایجاد ردیف بودجه‌ای مستقل برای زیارت در سال آینده انجام می‌شود که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و نمایندگان در حال انجام است که برای چهار شهر مذهبی ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد. ایجاد این ردیف بودجه‌ای را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با تلاش نمایندگان شاهد افزایش این ارقام هم باشیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه