شلیک‎های مشقی ‌فتح‌الله‌زاده

استقلال فعلاً‌ً بدون خرید

شلیک‎های مشقی ‌فتح‌الله‌زاده

با اتمام مهلت قانونی نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران می‌توان با استناد به آنچه در این مدت رقم خورد، باشگاه استقلال را ناکام‌ترین باشگاه ایرانی در پنجره نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم معرفی کرد.


فتح‌الله‌زاده که از بدو ورود به استقلال تا به امروز هیچ حرکت مثبتی از خود بر جای نگذاشته در آستانه فصل نقل و انتقالات تلاش کرد با سیستم همیشگی جایگاه متزلزل خود نزد هواداران استقلال را دوباره ریکاوری کند تا شاید به این ترتیب از زیر فشار خارج شود، به همین دلیل در جریان حضورش در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد در فصل نقل و انتقالات بازیکنان دانه درشتی به مجموعه استقلال اضافه می‌شوند.
فتح‌الله‌زاده برای بازگشایی پنجر نقل و انتقالاتی استقلال چمدان‌های خود را بست و راهی امارات شد تا به همراه حجت کریمی شاید بتواند شاکیان استقلال را راضی کند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود، سه روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فتح‌الله‌زاده توانست پنجره استقلال را باز کند اما خبری از جذب بازیکن بزرگ نبود، منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعی بودند مسئولان این باشگاه قصد داشتند برخی بازیکنانی که در تفکرات ساپینتو جا نداشتند را از فهرست بازیکنان این باشگاه خارج کنند تا جا برای بازیکنان تازه وارد باز شود اما از آنجا که این اتفاق نیازمند جلب رضایت بازیکن و مدیر برنامه او را داشت هیچ بازیکنی حاضر به پذیرش پیشنهاد فسخ قرارداد نشد.
فتح‌الله‌زاده تا دقیقه 90 برای متقاعد کردن بازیکنان مازاد تیمش تلاش کرد اما هیچ بازیکنی حاضر به قبول این اتفاق نشد حتی سیاوش یزدانی که از سوی ساپینتو اخراج شده بود هم حاضر به انجام این کار نشد تا مدیرعامل استقلال به صورت یک‌طرفه تصمیم به فسخ قرارداد وی بگیرد تا استقلال وارد یک چالش حقوقی دیگر نیز شود.
اتفاق مهم دیگر این بود که بازیکنانی که با استقلال مذاکره کرده بودند متوجه شدند باشگاه استقلال برابر قوانین نقل و انتقالات داخلی قادر به جذب بازیکنان خارجی نیست مگر اینکه تمام طلب و بدهی به استراماچونی را به وی پرداخت کند.
با وجود این، فتح‌الله‌زاده پس از زمان نقل و انتقالات ادعای قبلی خود را دوباره مطرح کرد و مدعی شد بازیکنان بزرگ در راه استقلال هستند! در شرایطی که شوالیه خودش بهتر از هر کسی می‌دانست این اتفاق به سادگی قابل وقوع نیست. با این حال، در این برهه یک فرضیه جدید در خصوص نقل و انتقالات زمستانی استقلال مطرح شده که ممکن است امروز کاوه رضایی بازیکن تراکتورسازی تبریز پس از جدایی توافقی با این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد به استقلال ملحق شود.
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد پیشکسوتان و صاحبنظران با اشاره به کمبود‌های استقلال در زمین بازی معتقدند کاوه رضایی حلال مشکلات استقلال نیست بلکه حضور این بازیکن می‌تواند فتح‌الله‌زاده را از بن بست کنونی خارج کند تا وی بیش از این تحت فشار منتقدان قرار نگیرد. باید دید آیا استقلال و فتح‌الله‌زاده می‌توانند زمینه حضور کاوه رضایی را در این باشگاه فراهم کنند یا اینکه استقلال بدون خرید به استقبال ادامه مسابقات می‌رود؟

خبرنگار: سیناحسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه