بغض استقلال با چهار گل ترکید

دومین شکست در کارنامه صدرنشین

بغض استقلال با چهار گل ترکید

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با شکست پرسپولیس و پیروزی تیم‌های فولاد، استقلال و سپاهان به پایان رسید. 


هفته هفدهم با دو مسابقه از پنجشنبه آغاز شد که در یکی از دیدارها تیم استقلال به مصاف ملوان انزلی رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. در بازی دو تیم که از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی آغاز شد، پدرام پورقاضی (۳۶ - گل به خودی)، محمد محبی (۴۴)، ارسلان مطهری (۷۶) و روزبه چشمی (۸۶) برای استقلال گلزنی کردند. به این ترتیب آبی‌پوشان پس از سه هفته ناکامی در لیگ برتر بار دیگر به پیروزی رسیدند تا این برد را با حدود هزار تماشاگر خود در ورزشگاه جشن بگیرند. استقلال با این برد ۳۰ امتیازی شد. 
در دیگر بازی پنجشنبه سپاهان و نساجی هم به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان تمام شد.در این مسابقه که از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، امید نورافکن (۵۱) برای سپاهان گلزنی کرد تا سه امتیاز حساس این مسابقه به حساب این تیم واریز بشود. سپاهان با این برد ۳۳ امتیازی شد و فاصله‌اش با پرسپولیس را که در صدر جدول قرار دارد، به ۲ امتیاز کاهش داد. 

نتایج جمعه
اما روز دوم لیگ برتر دیروز با دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که طی آن قرمزپوشان تبریزی به برتری ۳ بر یک رسیدند. در این دیدار که با یک اتفاق و صحنه وحشتناک هم همراه شد، تیم تبریزی موفق شد با سه گل رضا اسدی در دقایقی ۳۰ ، ۵۴ و ۶۳ برابر تنها گل دقیقه ۴۰ سلیمانی به برتری برسد و سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را از آن خود کند.در دقایق ابتدایی این دیدار برخورد دو بازیکن روی یک توپ هوایی منجر به مصدومیت شدید سیدمحمد حسینی بازیکن تیم تراکتور و امیرحسین صدقی بازیکن تیم ذوب‌آهن شد که به دلیل وخامت حال هردو آن‌ها به‌خصوص بازیکن تراکتور به‌سرعت آمبولانس وارد زمین شد. در یکی دیگر از بازی‌های دیروز پیکان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که این شاگردان مجتبی حسینی بودند که موفق شدند یک بر صفر حریف خود را شکست دهند. در این دیدار غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی تنها گل بازی را به ثمر رساند. اما در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دیروز تیم فوتبال گل گهر در ورزشگاه خانگی میزبان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. گل گهر که می‌توانست با پیروزی در این فاصله‎اش را با صدر کمتر کند با این تساوی ۳۰ امتیازی شد. نفت مسجدسلیمان هم با سرمربی جدید خود رضا عنایتی در ورزشگاه خانگی میزبان هوادار تهران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم‌های آلومینیوم و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک میزبان به پایان رسید. در آخرین بازی این هفته نیز فولاد در یک بازی جنجالی موفق شد پرسپولیس را با تک گل تورس شکست دهد و لبخند را بر لبان سپاهان و استقلال بنشاند. پرسپولیس در این بازی با وجود میدان‌داری نتوانست از لایه‌های دفاعی فولاد عبور کند. سرخپوشان باوجود دومین شکستی که در کارنامه‌شان ثبت شد، اما همچنان در صدر باقی ماندند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه