فوتبال تا پای جان!

با چهار مارکوپولو فوتبال ایران آشنا شوید

فوتبال تا پای جان!

هفته گذشته محمدرضا خلعتبری، با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست و شاگرد مهدی رحمتی در این تیم شد. انتقال خلعتبری به آلومینیوم باعث شد این بازیکن حضور در هفدهمین باشگاه دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند.


​​​​​​​اگر چه او نسبت به روزهای اوج فاصله گرفته اما تجربه خلعتبری همان چیزی است که هنوز هم تیم‌های لیگ‌برتری خواهان آن‌ هستند؛ همان‌گونه که مسعود شجاعی نیز برگ برنده ساکت الهامی در هوادار است.در فوتبال ایران، مارکوپولوهای زیادی وجود داشت؛ از میلاد زنیدپور که رکورددار تغییر باشگاه است تا محمدرضا خلعتبری و فرزاد حاتمی.

میلاد زنیدپور؛ ۱۹ باشگاه
این بازیکن ۳۶ ساله اهوازی، ‌ همچنان رکورددار حضور در باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال است. او با حضور در ۱۹ باشگاه فوتبال، عنوان مارکوپولو فوتبال ایران را یدک می‌کشد. زنیدپور که در حال حاضر در سطح چهارم لیگ فنلاند در منطقه اسکاندیناوی بازی می‌کند، سابقه حضور در تیم‌های فولاد، سایپا، راه‌آهن (دو بار)، استیل‌آذین، داماش، سپاهان، پیکان (دو بار)، ملوان، ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان، اربیل عراق، آرمی یونایتد تایلند، گسترش فولاد تبریز، مادورا یونایتد اندونزی، یوکی‌ام و ساراواک‌یونایتد مالزی را در کارنامه خود دارد.

فرزاد حاتمی؛ ۱۸ باشگاه
نام فرزاد حاتمی هم می‌توانست در کنار زنیدپور قرار بگیرد اما تیم امید وحدت مشهد در لیگ دسته یک فوتبال ایران شرایط خاصی را تجربه کرد و این بازیکن هم نتوانست قرارداد خود را با این باشگاه مشهدی به ثبت برساند تا در حال حاضر بدون تیم بماند. نام او در راه‌آهن، قبله جمهوری آذربایجان، سپاهان (دو بار)، صبای قم، تراکتور (دوبار)، استقلال، فولاد، پرسپولیس، مس کرمان، ملوان، اکسین البرز، پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، بادران، پیکان و سایپا دیده می‌شود.

محمدرضا خلعتبری؛ ۱۷ باشگاه
او سابقه بازی در تیم‌های شموشک نوشهر، ابومسلم، ذوب‌آهن ( دوبار)، الغرافه، الوصل، سپاهان ( سه بار)، عجمان، پرسپولیس، ‌گسترش‌فولاد تبریز، سایپا، پدیده، شهرخودرو و فولاد را در کارنامه خود دارد.

محسن فروزان؛ ۱۶ باشگاه
او ۱۸ سال پیش کار خود را از پگاه گیلان شروع کرد و در تیم‌های ملوان، داماش، گسترش فولاد ( دوبار)، تراکتور( دوبار)، استقلال، سیاه جامگان، راه آهن، خونه به خونه، صبای قم، پارس جنوبی (دوبار)، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان حضور داشته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه