بدون تیتر

بدون تیتر


​​​​​​​با وجود اعلام وضعیت اضطراری ۳۰روزه در بسیاری از مناطق و شهرهای پرو، تظاهرات‌کنندگان در اعتراض به دینا بولوآرته، رئیس‌جمهور این کشور به خیابان‌ها آمده و خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست جمهوری شدند.
   «نالِدی پاندرو»، وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرد رزمایش دریایی مشترک این کشور با چین و روسیه در ماه فوریه برگزار خواهد شد.
   نتایج نظرسنجی مؤسسه اطلاعاتی 
«دبلیو پی‌ای» نشان می‌دهد مشکل‌سازترین رقیب «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری2024 ایالات متحده، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نیست که در ماه نوامبر نامزدی خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا اعلام کرد بلکه وی در مقابل «ران دسانتیس» فرماندار فلوریدا شکست خواهد خورد.
   پلیس امنیت مرزی رومانی اعلام کرد یک تبعه ۳۲ ساله اوکراینی که با محموله سلاح به سمت انگلیس در حرکت بوده را دستگیر کرده است.
   رسانه‌های کویتی نوشتند: «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت، حکم عفو شماری از مهم‌ترین مخالفان کویتی در داخل و خارج از این کشور را صادر کرده است. این حکم عفو، ۳۷شهروند کویتی از جمله شماری از نمایندگان سابق در مجلس امت و برخی اعضای خاندان حاکم را شامل می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه