سپاهان – استقلال در افتتاحیه نیم‌فصل دوم

نبرد بزرگ در اصفهان

سپاهان – استقلال در افتتاحیه نیم‌فصل دوم


با توجه به برگزاری جام جهانی 2022 قطر در جریان مسابقات لیگ، مسئولان برگزارکننده رقابت‌ها تصمیم گرفتند تعطیلات زمستانی را از تقویم لیگ بیست‌ودوم حذف کنند و مسابقات به صورت پیوسته تا فروردین‌ماه که قرار است اردوی تیم ملی به انجام برسد، پیگیری شود.
نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که همه نگاه‌ها به سوی ورزشگاه نقش جهان اصفهان و رویارویی سپاهان و استقلال در مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم است، اما به جز تقابل شاگردان ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو، امروز قرار است دو مسابقه دیگر هم در شهرهای رفسنجان و انزلی به انجام برسد.
زردپوشان اصفهانی که با هدایت ژوزه مورایس ۲۷ امتیاز از ۴۵ امتیاز ممکن در نیم فصل اول را کسب کردند، حالا دنبال بردن استقلال هستند تا بتوانند یک گام دیگر به پرسپولیس در صدر جدول نزدیک شوند.
ریکاردو ساپینتو هم که روزهای پر تلاطمی را با استقلال تجربه کرده بود حالا چاره‌ای جز کسب امتیاز از دیدار حساس اصفهان برای حفظ صندلی خود ندارد. استقلال با هدایت مرد پرتغالی توانست همچون سپاهان ۲۷ امتیاز بگیرد اما تفاضل گل کمتر آن‎ها نسبت به زردپوشان موجب شد تا رتبه چهارم را برای خود کنند.
شاید اگر سه امتیاز بازی حساس هفته به سود هر مربی ثبت شود، دیگر کمترین دغدغه برای بستن چمدان و ترک کشور سراغشان بیاید، اما هر اتفاقی غیر از این موضوع می تواند حاشیه ای جدید برای مربیان گرانقیمت خارجی فوتبال باشگاهی کشور رقم بزند. شایان ذکر است ادامه بازی های هفته شانزدهم روزهای جمعه و شنبه خواهد بود که برنامه کامل این هفته به شرح زیر است:
پنجشنبه ۲۹ دی
مس رفسنجان - نساجی مازندران؛ ساعت ۱۵
ملوان بندر انزلی - پیکان ؛ ساعت ۱۵
سپاهان - استقلال ؛ ساعت ۱۶:۳۰
جمعه ۳۰ دی
 مس کرمان - نفت مسجد سلیمان ؛ ساعت ۱۵
پرسپولیس - ذوب آهن ؛ ساعت ۱۶:۳۰
صنعت نفت آبادان - فولاد ؛ ساعت ۱۷:۳۰
شنبه اول بهمن
تراکتور - گل گهر سیرجان ؛ ساعت ۱۵
هوادار - آلومینیوم اراک ؛ ساعت ۱۵

برچسب ها :
ارسال دیدگاه