وعده خرید سهمیه

گزارشی از حواشی مجمع هیئت فوتبال

وعده خرید سهمیه

آخرین جلسه مجمع عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی پیش از برگزاری انتخابات این هیئت در سال آینده با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع و برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در حالی در مشهد برگزار شد که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نشانه اعتراض به عملکرد هیئت فوتبال از شرکت در این نشست خودداری کرد.


همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد هیئت فوتبال برای کاهش فشارهای منتقدان در این جلسه فارغ از موارد مندرج در اساسنامه که بایستی در جلسه مجمع عمومی برگزار شود، تلاش کرد خود را در زمره هیئت‌های موفق کشور قرار دهد. اما مهدی تاج نیز تأکید کرد مادامی که نماینده‌ای از استان خراسان رضوی در لیگ برتر و لیگ دسته یک حضور نداشته باشد، نمی توان یک هیئت را موفق دانست. این در حالی است که مشهد با داشتن دو استادیوم مدرن و شیک نه در لیگ برتر که در لیگ دسته اول و دوم هم بنا به دلایل پرشماری نماینده‌ای ندارد و مدت‌هاست در این شهر خبری از شور فوتبالی نیست.
با این حال اعضای مجمع لب به تعریف و تمجید گشودند تا مشخص شود نشست‌های ماه‌های گذشته با رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها کاملاً کاربردی بوده است.
در کنار تمام این‌ها یکی از اتفاقات عجیب و غریب مجمع روز چهارشنبه، کلیپ تهیه شده توسط هیئت به عنوان گزارش عملکرد این مجموعه در سال‌های اخیر بود. در این کلیپ در کمال ناباوری از بازی پرحاشیه ایران و لبنان که لطمات جبران ناپذیری به فوتبال ملی و فوتبال استان وارد کرد، به عنوان یکی از افتخارات مدیریت فوتبال استان نام برده شد، در حالی که به گفته رئیس فدراسیون فوتبال حواشی مرتبط با برگزاری این بازی تنها پرونده باز ایران در کمیته انضباطی فیفاست.
مجمع هیئت فوتبال استان خراسان دیروز در حالی به پایان رسید که رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ادعا کرد: البته مذاکراتی را با یک تیم دسته یکی در سطح کشور آغاز کرده‌ایم. تیمی آماده وجود دارد که به مشهد منتقل شود، اما در حال پیگیری برای تملک آن با یک منبع مالی هستیم. 
اصولی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا از سمت سخنگوی فدراسیون فوتبال برکنار شده یا خیر، تصریح کرد: آقای علوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال است و بحث اطلاع‌رسانی از وظایف او است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه