دانش‌آموزان شاد را به روزرسانی کنند

دانش‌آموزان شاد را به روزرسانی کنند

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به منظور سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، دانش‌آموزان نسخه‌های قدیمی شاد را به روزرسانی کنند. 


حسین محمدزاده در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: از لحاظ آموزشی در محل‌هایی که شرایط آموزش غیرحضوری مناسب نیست، معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه برای تأمین و جبران ساعات آموزشی باید ساعاتی را به عنوان فوق برنامه و جبرانی در نظر بگیرند.
وی افزود: تعداد مناطق به اصطلاح کور که دانش‌آموزان دسترسی به سیستم شاد ندارند، خیلی محدود است. هدف ما بهبود کار است و اینکه دانش‌آموزان از نظر آموزشی کمترین مشکل را داشته باشند. والدین و دانش‌آموزان اگر مواردی وجود دارد می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ٣٠٠٠٧۴٨۵ با ما در میان بگذارند. ما در اولین فرصت این گزارش‌ها را در اختیار مدیر کل قرار می‌دهیم و اگر تدابیر خاصی وجود داشته باشد، براساس مصوبات اداره کل انجام خواهد شد.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تصمیم برای اضافه شدن ساعات آموزشی اگر نیاز باشد، اتخاذ می‌شود تا آسیبی به آموزش دانش‌آموزان وارد نشود. خانواده‌ها نگران نباشند. آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا از این فضا عبور کنیم و به شرایط حضور در مدرسه‌ها برگردیم.
وی متذکر شد: از خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهشمندیم به منظور سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، کلاس‌های مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، منحصراً از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل شود و دانش‌آموزانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، برای عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس
 SHAD.IR به روزرسانی کنند.
محمدرضا پورمقدم، رئیس فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هم اظهار کرد: شاد در بستر اینترانت است و بر بستر اینترنت نیست و در هر جایی که تلفن همراه آنتن‌دهی داشته باشد، دسترسی به سیستم شاد وجود دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه