دیدار شخصی با رونالدو و مسی؛ 110 میلیارد تومان

دیدار شخصی با رونالدو و مسی؛ 110 میلیارد تومان


به گزارش فوتبال 360، با اعلام رسمی باشگاه النصر، دیدار دوستانه‌ای که پیش از این وعده داده شده بود، سرانجام پنجشنبه به انجام خواهد رسید تا هواداران فوتبال بتوانند بار دیگر تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را این بار در دیداری دوستانه و غیر ملی به تماشا بنشینند.
پاری‌سن‌ژرمن که لئو مسی را در اختیار دارد، قرار است در این دیدار مقابل منتخب ریاض به میدان برود که این تیم، ترکیبی از بازیکنان النصر و الهلال با حضور کریستیانو رونالدو خواهد بود. درحالی که پیش‌بینی می‌شود حتی یک صندلی خالی نیز در استادیوم باقی نماند، آژانس خبری رویترز مدعی شده این دیدار، یک بلیت ویژه تحت عنوان «فراتر از تصور» دارد که به صورت مزایده‌ای فروخته خواهد شد و تاکنون بیشترین قیمتی که برای خرید آن به ثبت رسیده، 10 میلیون ریال سعودی بوده است. مبلغی برابر با 2.2 میلیون پوند که به ارزش ریال ایران، برابر 110 میلیارد تومان خواهد بود.
دلیل خاص بودن این بلیت، این است که دارنده‌اش قادر خواهد بود از جایگاه ویژه بازی را به تماشا بنشیند و پس از پایان یا بین دو نیمه بازی، می‌تواند راهی رختکن تیم‌ها شود تا هم با لیونل مسی، هم با کریستیانو رونالدو و هم با تمامی ستارگان پاریس و تیم منتخب از جمله کیلیان امباپه، دیدار کند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه