ادای احترام جمعی از جوانان بسیجی به مادر شهید «بفا»

ادای احترام جمعی از جوانان بسیجی به مادر شهید «بفا»


جمعی از جوانان بسیجی پایگاه شهید محمد منتظری به همراه مدیر کل بنیاد شهید استان با حضور در منزل یک شهید به مقام والای مادر ایشان ادای احترام کردند.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با مادر شهید «علیرضا بفا» گفت: دیدار با مادران شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ماست و در واقع رحمت خداوند شامل حال ما شده که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.
وی ضمن اشاره به صبر مادران شهدا افزود: مادر بزرگواری که فرزند خود را در راه خدا تقدیم و صبوری کرده، خداوند عظمتی به او عنایت کرده که ظرفیت وجودی گنجایش این صبر را داشته است.
وی با اشاره به اینکه در احادیث و روایات نقل شده که اول شخصی که شهید شفاعت می‌کند، پدر و مادر و بعد خانواده خود اوست، ادامه داد: خداوند به شما سرمایه بزرگی داده و اینکه ما خدمت شما می‌آییم به طمع آن مقام شفاعتی است که شهید شما دارد که ما را هم دعا بفرمایید تا در مسیر درستی قرار بگیریم و به میهن اسلامی و جامعه ایثارگری خدمت کنیم.
بسیجیان پایگاه منتظری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مقام مادر شهید و بیعتی دوباره با شهدا اعلام کردند ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار خواهند بود تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.  شهید علیرضا بفا روز پانزدهم مرداد ۱۳۴۲ در مشهد دیده به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و روز دوازدهم اسفند ۱۳۶۲ با سمت خط‌شکن در عملیات خیبر بر اثر اصابت تیر به گلو، شهید شد. پیکر او پس از 10سال جاویدالاثر بودن در بهشت رضای مشهد آرام گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه