قاچاق سوخت همچنان در خراسان جنوبی پر تکرار!

قاچاق سوخت همچنان در خراسان جنوبی پر تکرار!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان در یک عملیات مشترک پلیسی، یک دستگاه کامیون کشنده حامل 22 هزار لیتر سوخت قاچاق را توقیف کردند.


​​​​​​​به گزارش قدس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان طبس به یک دستگاه کامیون كشنده حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران انتظامی در این زمینه یک کامیون را توقیف و یک متهم را دستگیر كردند که با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سردار فرشید خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوکی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و یا از طریق پیامک به سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
این خبر در حالی توسط مقام ارشد انتظامی خراسان جنوبی رسانه‌ای شد که در دو ماه گذشته رصد رسانه‌ای ماجرا از افزایش چشمگیر کشفیات در این حوزه حکایت دارد که این امر می‌تواند نشان از تحرکات شدید قاچاقچیان سوخت در منطقه باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه