حسرت زندگی رؤیایی جوان را گرفتار کرد

حسرت زندگی رؤیایی جوان را گرفتار کرد

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری اجاره دهنده کارت بانکی به قمارخانه‌های آنلاین خبر داد.


به گزارش قدس، سرهنگ یوسف شاکری بیان کرد: در راستای رصد و پايش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پليس فتا شهرستان اسفراين، وب‌سایت اینترنتی که اقدام به تبليغ قمار و شرط‌بندی آنلاين می‌‌کرد، با کسب تکليف از مراجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: در بررسی‌های تخصصی محرز شد دامنه وب‌سایت پس از رصد توسط پلیس، تغییر کرده و از خارج کشور مدیریت می‌شود. سرهنگ یوسف شاکری گفت: در ادامه فعالیت‌های فنی و پلیسی، یکی از کارت‌های بانکی فعال در وب‌سایت مذکور شناسایی و دارنده آن با عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.
وی افزود: متهم پرونده به بزه ارتکابی خود اعتراف و در اظهاراتش عنوان کرد: مدتی بود که صفحات قمار و شرط‌بندی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال می‌کردم و با دیدن فیلم‌هایی که گردانندگان این صفحات در آن منتشر می‌کردند، همیشه حسرت داشتن زندگی آنان را می‌خوردم و وسوسه شدم با آن‌ها همکاری کنم که برای شروع کار، کارت بانکی خود را در اختیار آن‌ها قرار دادم تا در عوض تراکنش‌های صورت‌گرفته، درصدی از آن را دریافت کنم.
رئیس پلیس فتا خراسان شمالی توصیه کرد: کاربران اینترنتی به خصوص قشر جوان و نوجوان به‌ هیچ‌ عنوان فریب محتواهای ساختگی و جعلی منتشر شده در این‌گونه صفحات را نخورند و سعی کنند با تلاش و سرمایه‌گذاری در مسیر درست به اهداف خود برسند و توجه داشته باشند که گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی با سرمایه افراد زودباور به خوشگذرانی می‌پردازند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه