متقاضیان مسکن یک گام به خانه‌دار شدن نزدیک‌تر شدند

متقاضیان مسکن یک گام به خانه‌دار شدن نزدیک‌تر شدند

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهای کم‌جمعیت استان، می‌توانند آورده اولیه خود را با تأخیر پرداخت کنند.


حسین بهروانفر افزود: آورده اولیه برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خراسان رضوی، ۴۰میلیون تومان است که با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی و وزیر راه و شهرسازی، از این پس می‌توانند آن را در زمان نخستین قسط تسهیلات بانکی پرداخت کنند.
وی گفت: تاکنون ۱۱۶ هزار نفر از خراسان رضوی برای دریافت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۸۷شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، اختصاص واحد برای ۳۰ هزار نفر تأیید شده است.
معاون امور شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز برای ۱۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کم جمعیت را تأمین کرده که از این تعداد تاکنون زمین برای ۱۳هزار و ۵۰۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است.
به گزارش صدا و سیما، بهروانفر گفت: قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به 8 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی انجام شده که تاکنون اقدامات ثبت سامانه‌ای برای 5 هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان صورت گرفته است.
او افزود: در مجموع تاکنون ساخت ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شده که از این تعداد، فونداسیون ۲هزار و ۳۰۰ واحد اجرا شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خراسان رضوی، ۷۶۳ واحد به صورت آپارتمانی توسط بنیاد مسکن و بقیه واحدها به صورت خودمالک یا گروهی در قالب خانه‌های یک یا دو طبقه توسط متقاضیان ساخته می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه