سردار سلیمانی الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان است

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش:

سردار سلیمانی الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان است


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: هر ساعت از زندگی پر برکت شهید سلیمانی یک درس و روش زندگی است. امروز سردار سلیمانی الگوی تمام آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان در جهان است.
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ رضا آذریان در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد افزود: شهید سلیمانی اسلام‌شناس بود و دشمن و نقشه‌های او را می‌شناخت. فردی بسیار مخلص، مؤمن، متعهد، مسئولیت‌پذیر، عاشق ولایت و ائمه(ع) و مشتاق شهادت بود.
وی بیان کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم تفکر دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) داشتند. یکی از ویژگی‌های بارز این شهید والامقام این بود که همانند شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با استراتژی، فکر و تاکتیکی عمل می‌کرد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عمر خود را در مسیر الهی طی کرد و خود را سرباز اسلام و ولایت می‌دانست، افزود: سرانجام وی پاداش خود را (شهادت در راه حق) دریافت کرد.
امیر آذریان گفت: اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست. این‌همه آمادگی جنبه دفاعی دارد و تهدیدی برای هیچ کشوری نیست؛ ولی باید عوامل بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه