«امید»ها از این جا مانده از آنجا رانده

فدراسیون، تصمیم‌گیر نهایی

«امید»ها از این جا مانده از آنجا رانده


با اعلام دبیر کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال در خصوص خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری خواهد کرد.هاشمی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش گفت: ما اصرار داریم تمام فدراسیون‌هایی که درگیر بازی‌های المپیک و آسیایی هستند، در اولویت اول با حضور ریاست‌ پیش بروند و در همین راستا، جلسه‌ای هم با مقام عالی وزارت داشتیم و خواهش کردیم انتخابات در جایگاه و تاریخ خودش، مثل همه کشورهای دیگر، به موقع انجام بگیرد. عزیزان اعلام کردند تا عید، انتخابات 6-5 فدراسیون دیگر هم برگزار می‌شود. 
وی درباره انتخاب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید و عدم انتخاب سرمربی این تیم توضیح داد: توافقات اولیه در این موضوع با فدراسیون فوتبال انجام شد و ما هم در جلسه قبل هیئت اجرایی، این توافق را خدمت عزیزان اعلام کردیم. منتظر فرصت‌های بعدی هستیم که کادر سرپرستی و تیم‌ فنی‌شان را اعلام کنند. بعد از اینکه آقای کاشانی حکمشان را گرفتند، در موضوع سایر نفرات فنی جمع‌بندی خواهیم کرد.
او در پاسخ به اینکه سرمربی داخلی خواهد بود یا خارجی، گفت: اجازه بدهیم در این قسمت نظرات نهایی را فدراسیون فوتبال بدهد، چون ما در این موضوع مثل بقیه فدراسیون‌ها با آن‌ها برخورد می‌کنیم. ما در حال بررسی ۴۰ فدراسیون برای بازی‌های آسیا هستیم و یکی از آن ۴۰ تا هم فوتبال است. درست است که شاید اهمیت بیشتری داشته باشد اما به هر حال رئیس فدراسیون باید پیشنهاد بدهد و ان‌شاءالله با هماهنگی آقای حبیب کاشانی به جمع‌بندی برسند.
هاشمی درباره اینکه حق‌الزحمه سرمربی برعهده کمیته ملی المپیک خواهد بود یا فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هنوز وارد جزئیات نشده‌ایم و فقط در بحث نفر تصمیم گرفتیم که قطعاً مشترک است. هم کمیته ملی المپیک کمک خواهد کرد و ما منابعی را پیش‌بینی کرده‌ایم و هم فدراسیون فوتبال باید منابعی را پیش‌بینی کند و هم ان‌شاءالله سرپرست بتواند اسپانسرهای مالی و حمایت‌‌هایی را بیاورند. این در حالی است که بعد از استعفای مهدوی کیا فدراسیون در گیر مسابقات جام جهانی شد و عملاً تیم ملی امید 
رها شد و طی جلسات اخیر بازهم به جای پرداختن به تیم ملی المپیک صحبت‌ها حول و حوش ماندن یا نماندن کی‌روش بوده است. آنچه مهم است اینکه به همان اندازه که بازی‌های جام ملت‌ها می‌تواند مهم باشد حضور در المپیک هم که طلسم شده است می تواند هدف اصلی فدراسیون باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه