عبدی به در خروج نزدیک است

وضعیت عجیب پدیده پرسپولیس

عبدی به در خروج نزدیک است


​​​​​​​نداشتن اعتماد «یحیی گل‌محمدی» به مهاجم جوان تیمش، «مهدی عبدی» را یک گام دیگر به در خروجی پرسپولیس نزدیک‌تر کرد.مهدی عبدی برخلاف فصول گذشته روزهای خوبی را در لیگ بیست‌ودوم پشت سر نمی‌گذارد. عبدی که فصل گذشته با 9 گل و دو پاس‌گل تأثیر خوبی در بازی‌های پرسپولیس داشت و در کارنامه خود گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، در لیگ بیست‌ودوم فقط در دو مسابقه در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت حضور داشته و در چهار بازی هم به عنوان یار جانشین آمده و در شرایطی که تصور می‌شد در غیاب لوکادیا، دیاباته و عالیشاه، مهاجم اول شود اما گل‌محمدی  عقیده دیگری نسبت به او دارد.
گل‌محمدی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال جدایی عبدی و نعمتی گفت: «درباره بازیکنان از الان نمی‌توان تصمیم گرفت. هم نعمتی و عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و خیلی به ما کمک کرده‌اند. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند به تیم کمک می‌کنند».
عبدی که پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم با پیشنهادی قرضی از لیگ پرتغال مواجه شده بود، به نظر می‌رسد از رد پیشنهاد باشگاه پرتغالی پشیمان شده باشد و با وجود قرارداد بلندمدت با پرسپولیس بعید نیست که او در نقل‌وانتقالات زمستانی به دنبال دریافت رضایت‌نامه خود باشد تا بتواند از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شده و به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری در اختیار او قرار گیرد. اضافه شدن رسمی نام عیسی آل‌کثیر به فهرست پرسپولیس هم می‌تواند مهاجم جوان سرخپوشان پایتخت را به در خروج نزدیک‌تر کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه