هنوز به رؤیاهای اصلی‌ام نرسیده‌ام

محمد عمری، بازیکن جوان پرسپولیس:

هنوز به رؤیاهای اصلی‌ام نرسیده‌ام


​​​​​​​در سال‌های اخیر، همیشه متهم بوده به بازیکنان جوان پرسپولیس فرصت بازی کافی نمی‌دهد. اتهامی که این فصل، محمد عمری روی آن خط قرمز کشیده است. عمری آن‌قدر خوب بوده که در 13 بازی از 14 بازی این فصل لیگ، برای پرسپولیس به میدان رفته و توانسته از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند. او این هفته با گلزنی مقابل گل‌گهر، نشان داد توانایی بازی در ترکیب اصلی را هم دارد.توانایی بازی در چند پست مختلف، عمری را به مهره‌ای قابل اتکا برای گل‌محمدی تبدیل می‌کند. او به صورت تخصصی، وینگر است اما نخستین بازی فیکس خود مقابل سپاهان را، به عنوان هافبک هجومی انجام داد. در بازی با گل‌گهر هم عمری به عنوان مهاجم هدف به زمین رفت. عمری احتمالاً در هفته‌های آینده هم، فرصت بیشتری برای بازی در خط حمله پرسپولیس پیدا می‌کند. به خصوص که در بازی با گل‌گهر، نشان داد چارچوب‌شناس خوبی هم هست. عمری باید در همین فرصت، خودش را به ترکیب اصلی پرسپولیس تحمیل کند. محمد عمری پس از گلزنی در دیدار پرسپولیس برابر گل گهر گفت‌وگوی جدیدی انجام داده است.

گل به گل‌گهر مزد صبوری‌ات بود؟
بله اما قبل از هرچیز باید از مربیان و همبازیان خودم تشکر کنم که همیشه حامی من بوده و هستند. همچنین باید از آقایحیی یاد کنم که بازی در تیم بزرگسالان پرسپولیس را مدیون ایشان هستم.

بازی چه‌طور بود؟
می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و یک پنالتی هم علیه تیم ما گرفته شد اما ما علیرضا بیرانوند را داشتیم؛ دروازه‌بانی که واقعاً با همه وجود پنالتی را مهار کرد و اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود. گل گهر سیرجان هم انصافاً تیم سرسخت و خوبی است. این تیم روی زمین و هوا مسلط است ولی خدا را شکر ما توانستیم از این مسابقه سخت سربلند و پیروز خارج شویم. 

 حالا همه نگاه ها به تو است. این وظیفه ات را سنگین تر نمی‌کند؟
به تیم بزرگسالان پرسپولیس آمدم که رؤیای دوران کودکی‌ام بوده اما هنوز رؤیاهای زیادی دارم. می‌دانم هنوز باید در پرسپولیس پیشرفت کنم تا به رؤیاهای خودم برسم.هنوز به رؤیای اصلی ام نرسیده ام. 

استقلال مساوی کرد و شما با این برد به صدر جدول رسیدید. در این رابطه صحبتی نداری؟
  تمرکز ما فقط روی تیم خودمان است و کاری به دیگران نداریم. تلاش می‌کنیم در مسابقاتی که داریم به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم و کادرفنی هم مرتب این صحبت‌ها را با ما مطرح می‌کند. 

فکر می‌کنید قهرمان نیم‌فصل شوید؟
قطعاً همین‌طور است. این هدف نزدیک ماست اما هدف اصلی قهرمانی پایان فصل است که باید به آن برسیم. هفته آینده با تیم خوب نساجی مازندران باید مصاف بدهیم که بازی سختی است. با این حال ما هم به دنبال حفظ صدرنشینی هستیم. 

به نظرت رقیب یا رقیبان اصلی پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟
همین تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند؛ استقلال، سپاهان و گل‌گهر رقیبان ما هستند اما در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها سرسخت‌تر می‌شوند چون رقابت برای قهرمانی یک طرف است و بازی برای سقوط نکردن و رتبه بهتر هم طرف دیگر! بازی‌ها قطعاً سخت‌تر می‌شود ولی ما دنبال قهرمانی هستیم. 

خبرنگار: یحیی گل‌محمدی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه