کار دشمن دوقطبی‌سازی است

کار دشمن دوقطبی‌سازی است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی/ نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰


​​​​​​​حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و هر موقعی که مردم برای اصل نظام احساس خطر کنند دوباره حماسه‌های مشابه ۹دی را خلق خواهند کرد به طوری که ۱۳آبان امسال نیز جلوه دیگری از حماسه ۹دی سال ۸۸ بود. در نهم دی سال ۸۸ وقتی مردم برای نظام احساس خطر کردند با همه وجود به میدان آمدند و با حضور خود فتنه آن سال را پایان دادند.
نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام برخاسته از اسلام و مبتنی و متکی بر مردم است و این ویژگی ذاتی جمهوری اسلامی هیچ موقع نباید تضعیف شود. این مردم هستند که با پیروی از ولایت فقیه و احساس تکلیفی که دارند و دفاع از نظام در برابر دشمنان در تهاجم‌های گوناگونی که علیه این نظام صورت می‌گیرد نظام را حفظ کرده‌اند و از این به بعد نیز حفظ خواهند کرد و فریب حیله و مکر دشمنان را نخواهند خورد و گرد و غبار فتنه موجب نخواهد شد آن‌ها راه و مسیر اصلی که همان پیروی از ولایت فقیه است را گم کنند.
این نکته‌ای است که دشمن به آن پی برده است و تمام تلاش خود را برای ایجاد دو قطبی انجام می‌دهد و اگر نتوانست در میدان واقعی و حقیقی این دو قطبی را ایجاد کند سعی خواهد کرد در فضای مجازی آن را القا و بزرگنمایی کند از این رو مردم باید در این زمینه نیز مراقبت‌های لازم را داشته باشند که دشمن در این طراحی خودش با شکست مواجه شود.
در نهم دی‌ماه ۸۸ آنچه جلوه کرد بازهم همین یکپارچگی مردم در دفاع از ایران عزیز و مشروعیت بخشی به نظام سیاسی جمهوری اسلامی بود که در حال حاضر باید از این دستاوردها صیانت کرد.
هر زمانی که مردم برای اصل نظام احساس خطر کنند دوباره حماسه‌های مشابه ۹ دی را خلق خواهند کرد به طوری که ۱۳آبان امسال نیز جلوه دیگری از حماسه ۹دی سال ۸۸ بود.
مردم باوجود مشکلات معیشتی و گلایه‌هایی که دارند اما بی‌شک نظام خود را قبول دارند و به این موضوع اعتقاد قلبی دارند که جمهوری اسلامی هیچ جایگزینی ندارد، زیرا پس از جمهوری اسلامی نه تنها از جمهوری اسلامی بلکه نامی از ایران نیز باقی نخواهد ماند چراکه دشمنان قسم‌خورده ایران از طریق یک جنگ داخلی به دنبال تجزیه ایران هستند.  مردم در حال حاضر چند دسته هستند یک دسته افرادی که گلایه‌هایی دارند که باید گلایه‌های آن‌ها را به رسمیت شناخت و مسئولان موظف‌اند در رفع گلایه‌های آن‌ها نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند و افرادی که با خشونت و ضربه زدن به ارزش‌های جمهوری اسلامی درصدد نا امنی و القای فضای دوقطبی در کشور هستند باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه