صهیونیست‌ها بحران‌هویت دارند

واکنش توییتری سخنگوی وزارت خارجه به ادعاهای ضدایرانی نتانیاهو

صهیونیست‌ها بحران‌هویت دارند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یک رشته توییت به «ادعاهای واهی نخست وزیر تکراری رژیم آپارتاید صهیونیستی» واکنش نشان داد. ناصر کنعانی ادعاهای بنیامین نتانیاهو را در راستای تلاش به منظور هویت‌سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل دانسته است.


بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در جلسه رأی اعتماد به کابینه پیشنهادی‌اش در مجلس رژیم اسرائیل مهم‌ترین مأموریت کابینه خود را «جلوگیری از نابودی اسرائیل توسط ایران» اعلام کرده بود و مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن آنچه «تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ ای» نامیده، تلاش خواهد کرد.
کنعانی در ادامه این رشته توییت نوشت: «نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، به‌دنبال هویت‌سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل است. بیش از 70 سال غوطه‌ور بودن رژیم صهیونیستی برای خروج از بحران هویت خود که توأم با ارتکاب نسل‌کشی، غارت، کوچاندن اجباری و ده‌ها اقدام ضد حقوق بشری بوده، ترجمان سیاست‌ها و اقدام‌های غلط انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در حمایت از این وجود نامشروع است. فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است».
کابینه پیشنهادی بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه از پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) رأی اعتماد گرفت و نتانیاهو رسماً نخست وزیر جدید این رژیم شد. طبق تحلیل کارشناسان، کابینه نتانیاهو تندروترین کابینه در طول تاریخ اشغال سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.
کابینه رژیم صهیونیستی همچنین روز گذشته نخستین اقدام ضدایرانی خود را انجام داد و برای عکس‌برداری از تأسیسات هسته‌ای ایران ماهواره به فضا فرستاد.
این ماهواره که نام آن «إیروس سی-۳» است مأموریت دارد از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و همچنین فعالیت‌های نظامی سوریه اطلاعات جمع کند. شرکت اسرائیلی «اینترنشنال امجیست» تصاویر و خدمات ماهواره‌ای ارائه می‌کند و معمولاً تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران یا آثار خسارت‌ها به سایت‌هایی که در حملات هوایی اسرائیل در سوریه مورد هدف قرار گرفته‌اند، منتشر می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه