کشف بیش از یک هزارو 800 فقره سرقت در خراسان شمالی

کشف بیش از یک هزارو 800 فقره سرقت در خراسان شمالی


رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف یک‌هزار و ۸۵۴ مورد انواع سرقت در ۹ماهه امسال خبر داد و گفت: در حوزه برقراری امنیت و آرامش در جامعه با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ زیرا امنیت و آرامش در جامعه، خط قرمز پلیس است.
سرهنگ مقصود رستگار اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال، ۳۹۶ سارق دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۵ فقره سرقت به عنف نیز در استان کشف شده، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و سرعت عمل آن‌ها، در این زمینه ۱۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: در همین بازه زمانی، 12 فقره قتل نیز کشف و ۱۴متهم دستگیر شدند. سرهنگ رستگار با بیان اینکه امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس است، یادآور شد: پلیس در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. رئیس پلیس آگاهی استان همچنین از کشف ۳۶ فقره پرونده جعل در ۹ ماهه امسال خبر داد و افزود: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها ۳۶نفر جاعل دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ رستگار گفت: در همین بازه زمانی ۳۱۸ فقره پرونده کلاه‌برداری کشف و ۸۴کلاهبردار نیز دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه هفت پرونده تجاوز به عنف در استان با سرعت عمل کارآگاهان کشف و ۹ نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه