گلایه از پدر، انتقام از فرزند!

گلایه از پدر، انتقام از فرزند!


​​​​​​​رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و نشر اکاذیب در فضای سایبری برای تخریب جایگاه اجتماعی شهروند مشهدی خبر داد. به گزارش قدس، سرهنگ علی‌اکبر قرائی‌پور؛ رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی و طرح شکایت مبنی بر اینکه مطالبی کذب و دور از واقعیت علیه وی در فضای سایبری و صفحه اینستاگرام با دسترسی باز منتشر شده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا خراسان رضوی قرار گرفت. این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشار اخبار دروغ موجب تشویش اذهان در محل کار وی شده بود، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاهی شناسایی و دستگیر کنند.
وی در ادامه افزود: متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد؛ ولی با مشاهده مدارک و مستندات موجود در پرونده صراحتاً به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه‌اش را خصومت قبلی و انتقام‌گیری از شاکی به دلیل برخورد نامناسب با پدر مرحومش در زمان همه‌گیری کرونا عنوان کرد.
رئيس پليس فتا استان تأکید کرد: کاربران در فضای سایبری باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی بدگمانی، شک، انتقام‌جویی، سرگرمی و... برای دیگر کاربران مزاحمت ایجاد نکنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه