قول استانداری برای خرید سهم شهرداری در پروژه مسکن محرومان

قول استانداری برای خرید سهم شهرداری در پروژه مسکن محرومان

معاون دفتر فنی استانداری خراسان رضوی از تعیین تکلیف مسکن محرومان در پنجتن تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: هدف پروژه پنجتن ۵۵ از بازآفرینی به مسکن محرومان تغییر رویکرد داده است بنابراین ما با خرید سهم شهرداری در این پروژه، زمین را آزاد و رفع پلمب می‌کنیم.


به گزارش قدس خراسان، ماجرای پلمب مسکن محرومان در پنچتن ۵۵ که در گزارش قبل به آن پرداختیم، از این قرار بود که یک پروژه ساختمانی برای افراد محروم و حاشیه‌نشین مشهد در محله پنجتن طبق تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین شهرداری مشهد، بنیاد مسکن و استانداری در سال ۱۳۹۹ آغاز شده اما اکنون پس از دو سال، به جای بهره‌برداری، پلمب شده است. 
حسین فکور، معاون دفتر فنی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پلمب این پروژه توسط شهرداری می‌گوید: شهرداری مشهد ادعا کرده زمینی که واگذار کردیم مبلغش به ما پرداخت نشده است. نکته دیگر در بحث پروانه‌هاست که برای کل سایت پرداخت نشده و بیمه نمی‌توانست کارگران کارگاه را بیمه کند بنابراین اگر اتفاقی می‌افتاد کسی پاسخگو نبود.
وی در خصوص اقدام‌های استانداری برای حل‌و فصل این موضوع اظهار می‌کند: در جریان این اختلاف پیش آمده ظرف یکی دو هفته اخیر حدود چهار جلسه با طرفین برگزار کردیم که در آخرین جلسه که ظهر دیروز بود مقرر شد ما سهم شهرداری در این پروژه را با قیمت کارشناسی پرداخت کنیم تا زمین آزاد و به این ترتیب گره اصلی پروژه باز شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه