پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در حوزه زنان

پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی در حوزه زنان


​​​​​​​معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت پیگیری تمام مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه زنان تأکید کرد. به گزارش قدس خراسان، انسیه خزعلی در جلسه بررسی مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به خراسان رضوی به صورت ویدئوکنفرانس اظهار کرد: با توجه به دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور باید نسبت به اجرای مصوبات دور اول سفر در حوزه زنان پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا کاری بر زمین نماند. وی افزود: طرحی در خصوص بازماندگان از تحصیل با وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است که خراسان رضوی هم می‌تواند در اجرای آن دارای اولویت باشد. یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی هم در این نشست گفت: برای به نتیجه رسیدن مصوبات سفر، پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار صورت گرفته است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به ۱۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی افزود: سعی شده از ظرفیت‌های مردمی در این خصوص نیز استفاده شود.
شیوا خوش‌نسب، مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در حاشیه این نشست نیز گفت: در سفر رئیس‌جمهور به این استان ۶ طرح به همراه دو متمم با رقم ۸۰ میلیارد ریال به تصویب رسید. وی با اشاره به ۱۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان افزود: 7میلیارد ریال برای پیشگیری از آسیب به کودکان بازمانده از تحصیل و 5میلیارد ریال نیز برای زنان بهبود یافته از اعتیاد در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه