نیاز خراسان جنوبی به دستگاه‌های تشخیصی درمانی 

نیاز خراسان جنوبی به دستگاه‌های تشخیصی درمانی 


استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وجود امکاناتی همچون دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی از نیازهای ضروری همه بیمارستان‌های استان است.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در دیدار با بهرام عین‌اللهی در تهران ضمن تشکر از نگاه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناطق کمتر برخوردار کشور از جمله خراسان جنوبی، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را پیگیری کرد.
نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به وسعت این استان و پراکندگی بخش‌های آن، بعد مسافت را از مشکلات ویژه مردم منطقه در دسترسی به خدمات درمانی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش تعداد بیماران بستری در زمان شیوع کرونا، همین فاصله طولانی برخی بخش‌ها تا مراکز درمانی بود، گفت: دیر اقدام کردن بیماران برای حضور در مراکز درمانی به دلایل مختلف از جمله هزینه سنگین رفت و آمد، سبب وخیم شدن اوضاع بیمار می‌شد.
وی با اشاره به وعده معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأمین دستگاه ام‌آرآی برای بیمارستان‌های فردوس، طبس و نهبندان، تسریع در روند تحقق این وعده و ارسال این تجهیزات به استان را خواستار شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه