مردم مصمم به اجرای قانون حجاب هستند

خبر آیت‌الله اراکی در اجتماع بزرگ حوزویان:

مردم مصمم به اجرای قانون حجاب هستند

اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم از سوی نهادهای عالی حوزه با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهان اسلام برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در این مراسم که در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، عنوان کرد: وفاداری این ملت به انقلاب، به رهبری، به قرآن و راه علی بن ابی‌طالب(ع) امتحان شده است و این مردم امتحان خود را در مواقع گوناگون پس داده و در تمامی صحنه‌ها پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده‌اند.
آیت‌الله اراکی ضمن درخواست از مردم برای پایبندی بیشتر به قوانین جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: ما از مردم انقلابی می‌خواهیم در اجرای بهتر قوانین جمهوری اسلامی به‌خصوص قانون حجاب، نیروهای امنیتی و نهادهای قانونی را یاری کنند.
وی در ادامه افزود: حجاب زنان ما نشانه هویت ملی، استقلال، آزادی و نشانه این است که زن اسلامی و ایرانی مستقل بوده و پیرو و وابسته به دشمنان و نظام غرب نیست بلکه زنان انقلاب اسلامی زنانی مستقل، ارزشمند و ارزش‌مدار هستند.
آیت‌الله اراکی ادامه داد: چادر زنان ما پرچم آزادگی، پرچم استقلال و ارزش‌های متعالی و پاکی و پاکیزگی است و ما به همه کسانی که اغفال شده‌اند، اعلام می‌کنیم به قانون عمل کنید؛ چراکه این ملت در اجرای قانون حجاب مصمم است و تا اجرای کامل قانون از پا نخواهد نشست.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: ما از دولت مردمی با همه فداکاری‌ها و تلاش‌هایی که در شب و روز انجام می‌دهند تشکر می‌کنیم، اما ملت همیشه در صحنه از دولت کریمه خدمتگزار مردمی انتظار دارد برای رسیدگی به مشکلات جوانان اقدامی سریع‌تر، قاطع‌تر و مدبرانه‌تر انجام دهد و ما منتظر هستیم دولت انقلابی برای گرانی‌ها چاره‌ای بیندیشد.
آیت‌الله اراکی در ادامه با اشاره به مناسبت 16آذرماه که روز تکریم شهدای دانشجو است، خاطرنشان کرد: دست حوزه در دست دانشگاه است و با همدیگر برای دفاع از آرمان‌های این ملت و دفاع از نظام اسلامی و ارزش‌های آن آمادگی دارند چراکه دانشگاه ما همان حوزه است و حوزه ما همان دانشگاه و ما برای دفاع از انقلاب آماده‌ایم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه