كشف پنج قبضه سلاح گرم با هوشیاری مرزبانان 

كشف پنج قبضه سلاح گرم با هوشیاری مرزبانان 


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از كشف پنج قبضه سلاح غير مجاز توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد.
به گزارش قدس، سردار مجید شجاع؛ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در تشريح اين خبر گفت: در پی اجرای طرح تشديد اقدامات كنترلی و با برنامه‌ریزی مناسب مرزبانان هنگ سرخس در نقاط جرم‌خیز و گلوگاه‌های حساس اقدام به برپایی ایست و بازرسی و گشت‌های نامحسوس کردند. 
این مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ادامه، مرزبانان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی چند قبضه سلاح جنگی و شکاری در محل نگهداری می‌کنند. از همین رو پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، منازل مظنونان حوزه استحفاظی مورد بازرسی قرار گرفت و پنج قبضه سلاح غيرمجاز به همراه مهمات مربوط کشف شد.
سردار شجاع در ادامه افزود: سلاح‌های مکشوفه شامل يک قبضه سلاح جنگی كلاشينكف به همراه يک تيغه خشاب و 31 عدد فشنگ مربوط به آن، يک قبضه سلاح برنو، يک قبضه سلاح وينچستر و دو قبضه سلاح شكاری به همراه 121 فشنگ مربوط به آن بودند که تمامی این ادوات نظامی مکشوفه به همراه عاملان نگهداری آن‌ها به مقر انتظامی منتقل شدند و انجام دیگر مراحل انتظامی پرونده در دستور کار قرار گرفت. فرمانده مرزبانی استان در پايان اظهار کرد: مرزبانان خطه خورشيد با اشراف اطلاعاتی با دارندگان سلاح‌های غيرمجاز برخوردی قاطع و قانونی می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه