هجمه به پلیس، هجمه به امنیت شهروندان است

هجمه به پلیس، هجمه به امنیت شهروندان است


​​​​​​​فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هجمه به پلیس یعنی هجمه به امنیت و آسایش شهروندان. بر این مبنا با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود؛ چرا که امنیت مردم، خط قرمز پلیس است.
سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت خانواده معظم شهدا و جانبازان فراجا که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، بالاترین سرمایه است؛ همان‌طور که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام سلامتی و امنیت را بالاترین نعمت برشمرده‌اند. اگر امنیت نباشد، هیچ پیشرفتی در جامعه به‌ وجود نمی‌آید. به گزارش ایسنا، وی با استناد به فرموده رهبرمعظم انقلاب  بیان کرد: ایشان سازمان انتظامی را از ارکان امنیت و نقش آن را بسیار بزرگ و بی‌نظیر اعلام کرده‌اند. همچنین وظیفه امروز پلیس در این برهه خطیر از زمان را حفظ امنیت مردم دانسته‌اند.
آنان که جان خود را برای امنیت می‌دهند، در این راه بیشترین و بالاترین نقش را برای امنیت دارند. خانواده شهدا در راهی قدم گذاشته‌اند که بالاترین نیاز بشری به خصوص در جامعه اسلامی ماست. شهدای ما به فرموده رهبرفرزانه انقلاب، مرگ تاجرانه‌ای داشتند و عهدی که شهدا و جانبازان با خدا بسته‌اند، بسیار والا و ارزشمند است.
سردار اشتری در ادامه توضیح داد: خانواده معظم شهدا و جانبازان می‌دانند راه و هدف شهدا و وارستگان این مسیر چیست. در واقع درک پیام شهدا و جانبازان و هدف والای آن‌ها، سختی‌ها را کمتر و صبر و بردباری را بیشتر می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه