آماده‌سازی 500 قطعه زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند

آماده‌سازی 500 قطعه زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند


​​​​​​​مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای قانون جوانی و تعالی جمعیت، ۵۰۰ قطعه زمین 200   متری برای خانوارهای دارای سه فرزند در استان آماده واگذاری است.
قاسم قاسمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به طرح جوانی و تعالی جمعیت، اظهار کرد: بر اساس قانون، مزایایی برای افرادی که از 20 مهر 1400 به بعد دارای فرزند سوم و چهارم شده‌اند یا می‌شوند در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این قطعات تفکیک و در تمام شهرهایی که زمین موجود است، تأمین شده و کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست ابتدایی خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند، تأمین زمین و واگذاری انجام خواهد شد. قاسمی به بحث هزینه‌های ساخت این قطعات اشاره کرد و افزود: بر اساس این قانون 50 درصد تخفیف هزینه‌های پروانه ساخت و نظام مهندسی برای مشمولان تعیین شده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری‌ها مراجعه کنند.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: در شهر بجنورد 570 درخواست در این خصوص ثبت شده که 70 درخواست، مشمول قانون نبودند و برای 500 درخواست کارهای ثبتی در حال انجام است.
به گزارش تسنیم، جمعیت خراسان شمالی در پاییز امسال به یک میلیون نفر رسید که 500 هزار و 553 نفر از این تعداد را مردان و بقیه را زنان تشکیل می‌دهند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه