«کنار تیم ایران»

قدردانی و تشکر مردم و مسئولان از افتخارآفرینان جام‌جهانی

«کنار تیم ایران»

همزمان با پیروزی پرهیجان تیم ملی کشورمان در بازی با ولز، موج بزرگی از تبریک و تشکر مسئولان و کاربران فضای مجازی در توییتر خطاب به این افتخارآفرینان روانه شد.


​​​​​​​سایت رهبر معظم انقلاب با نشر نماهنگ «کنار تیم ایران» از زحمات بازیکنان کشورمان قدردانی کرد. کنعانی، سخنگوی وزارت‌امورخارجه هم با انتشار ‌پیامی در‌توییتر نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ایران انتظار می‌رفت. دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد. حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه نیز پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر تیم ولز را تبریک گفت.وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز در صفحه توئیتری خود نوشت:دلتان شاد که دل مردم را شاد کردید یوزهای بی‌بدیل ایرانی. محمد شیاع السودانی، نخست‌ وزیر عراق و سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام‌هایی، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در مقابل ولز را تبریک گفتند.سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان هم پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان بر تیم ملی ولز را تبریک گفت و از مجاهدت آن‌ها قدردانی کرد.محسن رضایی در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را تبریک گفت: نمایش مقتدرانه و پیروزی دلچسب تیم ملی ایران را به همه آحاد مردم تبریک می گویم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم.برای دیدن یک بازی دلنشین و ان‌شاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی روزشماری می‌کنیم. روحانی، رئیس‌جمهور سابق، در پیامی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در بازی‌های جام‌ جهانی قطر، تأکید کرد: تیم ملی پرافتخارمان به ما «معجزه ایران» را یادآوری کرد. خیابانی گزارشگر ورزشی نیز در مصاحبه با 90 ورزشی اعلام کرد نشان دادیم وقتی همه پشت ایران باشند هر اتفاقی می‌افتد. محمد باقر قالیباف هم با انتشار پیامی برای پیروزی تیم ملی کشورمان اعلام کرد: پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی موجب شادی و مباهات مردم شریف ایران شد. وی افزود: همصدایی و اتحاد همه اعضای تیم که با همدلی‌ شایسته یک ملت همراه بود این پیروزی درخشان را به ارمغان آورد و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد پیوند و یکپارچگی مردم ایران پایان‌ناپذیر است و پرچم مقدس این کشور همواره برافراشته خواهد ماند.

مجازی‌ها، خط اول شادی 
محمد فاضلی با انتشار متنی در توییتر نوشت: ایران ای سرای سرخ آزادی، عاشقانه دوستت دارم. بزرگی کردنت را دوست دارم حتی اگر در حد برد یک مسابقه فوتبال باشد. بچه های تیم ملی ایران این لحظه های غرور در این روزهای تیره و غمبار را مدیون شما هستم. به چه زبانی بگویم. مرتضی قربانی کنشگر مجازی نیز پس از پیروزی ایران در توییتر نوشت: چرا من دارم گریه می‌کنم. این بچه‌ها تحت شدیدترین فشارها و بعد اون بازی سخت این‌طوری غیرتمندانه بازی کردند، دمتون گرم و چشم همه دشمناتون کور. اکانت بهمنی با انتشار تصویری از اتحاد تماشاگران در پانویس آورد: وقتی همه با هم هستیم. سید متین رضوی با اشاره به آغاز بازی فوتبالیست‌ها با سرود ملی نوشت: بازی که با خواندن سرود ملی شروع بشه قطعاً برد نتیجه‌اش هست که سید حسین واحدی نسب در جواب او گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. اکانت نظری فرد هم با انتشار تصویری از بوسه زدن یک کودک بر نام الله و پرچم ایران نوشت: یک فریم عشق برای ایران. صادق نیکو کاربر فضای مجازی هم با انتشار پیامی در قدردانی از بازیکنان تیم ملی نوشت: طارمی راست می‌‌گفت، جام جهانی تازه برای ما شروع شده است. پس از برد تیم ملی مردم تهران به میدان انقلاب آمده و این خیابان غرق در شور و شادی بود. در خیابان هفت تیر تهران هم نیروهای حافظ امنیت بسیج با توزیع شیرینی بین مردم این رخداد ملی را گرامی داشتند. مردم مشهد نیز با حضور در خیابان‌ها به شادی پرداختند. در همه شهرهای کشور از اصفهان و قم و تبریز تا زنجان و بجنورد و گنبدکاووس همه ایران یک صدا غرق در شادی برد ملی پوشان فوتبالی بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه