ضرورت ایجاد مراکز مشاوره جوانان در خراسان جنوبی

ضرورت ایجاد مراکز مشاوره جوانان در خراسان جنوبی


مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در خراسان جنوبی باید تلاش شود تعداد مراکز مشاوره جوانان افزایش یابد تا بتوانیم از استان در این حوزه حمایت کنیم.
 حجت‌الاسلام متقی‌فر افزود: نرخ ازدواج در خراسان جنوبی در وضعیت مناسبی قرار دارد و در بحث طلاق هم در وضعیت متوسط نسبت به میانگین کشوری است ولی در برخی شهرستان‌ها روند افزایشی دارد.
وی بیان کرد: هر فرمانداری در شهرستان‌ها اگر بتواند برای استقرار مشاوره، مکانی را فراهم کند در وزارتخانه هزینه‌های مشاوره و کسب مجوز را تسهیل می‌کنیم و از نظر تأمین هزینه آنان را حمایت و مشاوره‌ها را به صورت رایگان خواهیم کرد. در مورد خانه جوان حتماً دغدغه استان شما را در وزارتخانه پیگیر خواهم شد که به زودی به نتیجه برسد.
طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه خواستار توجه ویژه این وزارت به طرح‌های مرتبط با مبحث فرزندآوری در استان شد.
او افزود: برای کارگاه‌های ازدواج نیازمند اعتبارات ویژه در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های مرزی هستیم همچنین خانه جوان استان که ۹۰ درصد کار آن انجام شده نیازمند اعتبارات از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه