تحقق ۴۳ درصدی تعهد اشتغال‌زایی در خراسان رضوی

تحقق ۴۳ درصدی تعهد اشتغال‌زایی در خراسان رضوی


سرپرست مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی از ابتدای امسال تاکنون از میزان ۱۱۵ هزار و ۹۲۶ نفر تعهد اشتغال‌زایی در استان، ۴۳ درصد را محقق کرده‌اند.
کلثوم فاضل افزود: در این مدت ۳۷ دستگاه اجرایی خراسان رضوی، ۵۰ هزار و ۱۷۷ فرصت شغلی را در سامانه رصد اشتغال ثبت کرده‌اند.
فاضل در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه نهادهای حمایتی افزود: سهم اعتباری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از تسهیلات پرداختی بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه در سال جاری هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۶۴۰ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که معادل ۳۷ درصد جذب از تمام اعتبارات است.
وی ادامه داد: سهم اعتبار بهزیستی خراسان رضوی از تسهیلات پرداختی بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال ۸۹۷ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده است که ۲هزار و ۳۵۷ فقره به میزان ۲۰۹ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان پرداخت شده که معادل ۲۳ درصد جذب از کل اعتبارات است.
وی اضافه کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال تاکنون منابعی اختصاص نیافته و تنها از محل منابع این ماده قانونی در سال گذشته تاکنون به ۵۹ طرح، ۲۷ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت و زمینه اشتغال برای ۲۰۹نفر فراهم شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه