کمربند جنوبی هرگز مسیر تردد خودروها نمی‌شود

پژمان‌فر:

کمربند جنوبی هرگز مسیر تردد خودروها نمی‌شود


​​​​​​​رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتفاعات جنوبی مشهد به عنوان سرمایه‌ای برای آینده شهر و کریدور ورود هوا برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: با توجه به تصمیماتی که در سطح ملی برای کاربری تفرجگاهی کمربند جنوبی گرفته شده هرگز این مسیر، کاربری ترافیکی نخواهد داشت و به شدت در مقابل اقداماتی که بخواهد تلاشی برای این موضوع انجام دهد، ایستادگی می‌شود. دیگر کمربندی به نام کمربند جنوبی در مشهد نداریم.
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که به صورت زخم کهنه درآمده، قلعه وکیل‌آباد و آبکوه بود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، اکنون سطح رضایت مردم افزایش پیدا کرده است. همچنین بحث نوسازی و تعریض در خیابان حر عاملی مورد پیگیری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه درباره بافت پیرامون حرم نیز همچنان پیگیر هستیم تا اتفاقات گذشته که منجر به کوچ مردم محلی شد تکرار نشود، تصریح کرد: به شدت مخالف بلندمرتبه‌سازی در این منطقه هستیم. جریانات رانتی به بهانه توسعه، اتفاقات بدی را در این منطقه رقم زدند که جلو آن گرفته شد.  پژمان‌فر اضافه کرد: در موضوع بورس و تداخلات ارزی، پرونده قضایی برای رئیس جمهور پیشین تشکیل شده که به قوه قضائیه رسیده است. مردم، مقصر همه مشکلات امروز  نیستند. یکی از اعتراضات مردم درباره مشکل مسکن است و نیز اشتغال که دولت‌ها کارهای خود را انجام نداده‌اند.
وی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی و احتمال عزل استاندار گفت: یکی از حقوق نمایندگی، نظارت است که می‌تواند در قالب سؤال یا تحقیق و تفحص باشد. این موضوع توسط چند نفر از نمایندگان استان در مجلس مطرح شده است. در این تحقیق و تفحص همه نمایندگان مشارکت نداشتند. من در جریان جزئیات آن نیستم و هنوز تیم بررسی انتخاب نشده است.
پژمان‌فر در خصوص پرونده کشف‌رود هم گفت: کشف‌رود برای ما اهمیت زیادی دارد به طوری که پرونده را از تهران تشکیل دادیم. البته آلایندگی پساب‌ها موضوعی است که در تهران هم با آن مواجه‌ایم که در آنجا وزیر کشور متولی و پاسخگو است و درباره کشف‌رود، استاندار خراسان رضوی باید پاسخگو باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه