۳۶ شاکی، سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند

۳۶ شاکی، سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند


​​​​​​​فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یک سارق حرفه‌ای که متهم به سرقت قطعات خودرو با ۳۶ شاکی است در مشهد دستگیر شد. سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی افزود: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده شمال شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. وی گفت: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی در روند تحقیقات پلیسی برای کشف این سرقت‌ها به اطلاعات موثقی مبنی بر دست داشتن یک متهم سابقه‌دار در این سرقت‌ها دست یافتند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی باتری، ضبط و پخش، باند و کامپیوتر خودرو کشف کردند. به گزارش صدا و سیما، سردار تقوی ادامه داد: متهم 32ساله که چند فقره سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد، در تحقیقات به عمل آمده در مواجهه با مستندات و ادله پلیس پرده از 36 فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به افراد مالخر برداشت.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی و ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد مالخر از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه