گلایه مدیر جهاد کشاورزی فردوس از حقوق معوقه ناظران بازار

گلایه مدیر جهاد کشاورزی فردوس از حقوق معوقه ناظران بازار

مدیر جهاد کشاورزی فردوس با گلایه از حقوق معوقه ناظران و نبود خودرو برای نظارت بر بازار، گفت: از متولیان خواستاریم برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، علی امیرزاده با بیان اینکه اجرای صحیح قانون، نیازمند نظارت درست و کامل است، گفت: دو نیروی بسیجی، کار نظارت بر قیمت مصوب تولیداتی مانند گوشت، تخم مرغ، مرغ و... را به عهده دارند که متأسفانه سه ماه است حقوق ناچیز این افراد پرداخت نشده و حتی برای تأمین خودرو و کامپیوتر آنان با مشکل جدی مواجه هستیم.
امیرزاده بیان کرد: در چنین شرایطی چه انتظاری می‌توان داشت که نظارت بر بازار با قوت و قدرت ادامه پیدا کند در حالی که خود ناظران با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. مدیر جهاد کشاورزی فردوس اظهار کرد: بسیاری از مدیران نانوایی‌های شهر از نبود همخوانی قیمت نان و وزن چانه گله و شکایت دارند و خواستار اصلاح قیمت‌ها هستند. امیرزاده تأکید کرد: با کسانی که قیمت مصوب را رعایت نکنند و یا گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف از آن ها داشته باشیم، به شدت برخورد می‌شود.
فرماندار فردوس هم در این جلسه با بیان اینکه از مسئولان خواستاریم برای تعریف مدل تولید و زنجیره تأمین مواد و محصولات حائز اهمیت مردم برنامه‌ریزی کنند، افزود: همچنین از جهاد کشاورزی می‌خواهیم نظارت بر تولید برخی محصولات مهم را در دستور کار قرار دهد.
مهدی روشن تأکید کرد: در حوزه بازار باید فروش و پخش مواد غذایی رصد و نقاط جایگزین تأمین کالاهای اساسی مردم در صورت بروز هر گونه اتفاق، مشخص شود که لازمه این کار، تهیه طرح جامع بازار است.
وی به دغدغه دانشجویان شهرستانی برای تأمین مواد غذایی و گرانی آن‌ها اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال چندین هزار دانشجویی که میهمان ما هستند، باید چاره‌اندیشی شود تا مواد غذایی با تخفیف و قیمت مناسب به دست آن‌ها برسد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه