مهار آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی در مشهد

مهار آتش‌سوزی مهیب انبار لوازم بهداشتی در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش نفسگیر ۷۰آتش‌نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در یک انبار لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال این شهر خبر داد.


به گزارش قدس، آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: بامداد روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در شمال شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله 70 آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه ۲۲دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه توربوفن به محل حادثه در خیابان شهید طرحچی مشهد اعزام کرد.
این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد افزود: باحضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت میانی این انبار اتفاق افتاده و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت‌فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به بقیه قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.
معاون عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نبود سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در این انبار منجر به گسترش و توسعه این حریق شده بود که این حادثه خسارت‌های مالی زیادی را به مالک مجموعه تحمیل کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه