کمبود نقدینگی؛ از معضلات اساسی خراسان جنوبی  

   کمبود نقدینگی؛ از معضلات اساسی خراسان جنوبی  

استاندار خراسان شمالی گفت: تمرد و سرپیچی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصوبات کارگروه‌ها به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و تخلف محسوب می‌شود.


به گزارش مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح یکشنبه در کارگروه ساماندهی فضای اداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به تعیین‌تکلیف فضاهای مازاد اداری امری ضروری است.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تمرد و سرپیچی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصوبات کارگروه به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و تخلف محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه هیچ تعارفی با ادارات استان نداریم، افزود: اگر مدیری از مصوبات این کارگروه سرپیچی کند، پرونده تخلف اداری برای وی تشکیل می‌شود و در این حوزه تنها استاندار تصمیم‌گیرنده اصلی و نهایی است و ارجاع به سازمان‌های ملی پذیرفتنی نیست.
حسین‌نژاد وظیفه اصلی کارگروه را واگذاری فضاهای اداری و صدور مجوز ساخت سازمان‌های اداری بر اساس استانداردهای مشخص شده و تعیین و تغییر بهره‌بردار دانست. گفتنی است تعیین تکلیف ساختمان نیمه‌تمام ثبت احوال شیروان، تعیین‌تکلیف ساختمان آب و فاضلاب شهر آشخانه، تعیین تکلیف اختلاف دانشکده فنی شیروان، تعیین تکلیف ساختمان پزشکی قانونی و درخواست اداره کل راه و شهرسازی در راستای تأمین فضا برای اداره شیروان از دستور کارهای این نشست بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه