سلب اعتماد مصرف کننده از محصولات، جبران‌ناپذیر است

سلب اعتماد مصرف کننده از محصولات، جبران‌ناپذیر است

استاندار خراسان رضوی گفت: نباید سلب اعتماد مصرف کننده در صادرات و کیفیت کالا شکل بگیرد که جبران آن به مراتب سخت‌تر است و نشان استاندارد اطمینان‌بخش این مسیر است.


یعقوبعلی نظری در مراسم روز جهانی استاندارد در مشهد با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمن به شرایط موجود طمع کرده است؛ زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی‌سازی و استانداردسازی به نفع مردم شکل بگیرد. نقطه تمایز کشور و نظام ما نسبت به دیگران در کیفیت راهبردی و اهداف بلند نظام اسلامی است که موجب تولید قدرت نرم می‌شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان استاندارد مرکز مطمئنی است که سلامت این پدیده‌ها را مورد تأیید قرار می‌دهد و مصرف کننده از مسیر سلامت تولید تا مصرف آگاه می‌شود و از سوی دیگر، تولیدکنندگان نباید در این مسیر موجب کندی در حرکت تولیدی و خلاقیت باشند و جمع این دو موضوع، کار بسیار سخت و در عین حال ارزشمندی است. وی افزود: نشان استاندارد موجب اطمینان بازار مصرف در داخل و خارج از کشور می‌شود و استمرار این موضوع نیز بسیار مهم است تا کالایی که تولید می‌شود ضمن داشتن کیفیت، در آینده نیز این مسیر را ادامه دهد و به گونه‌ای نباشد که کاهش کیفیت منجر به ضربه بر صادرات شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه