ساپینتو قدرت رهبری بالایی دارد

رافائل سیلوا:

ساپینتو قدرت رهبری بالایی دارد

مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌پوشان پایتخت قدرت رهبری بالایی دارد و به بازیکنان تیمش اجازه خلاقیت می‌دهد. رافائل سیلوا، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد. 

ابتدا درباره سوپرجام و قهرمانی در این رقابت‌ها صحبت کن. 
ما برای این فصل چند هدف داریم که یکی از آن‌ها فتح سوپرجام بود که انجام شد. کسب عنوان پراهمیت سوپرجام بسیار سخت و مهم بود. ما آماده بودیم و آن را بدست آوردیم. بسیار خوشحالم از اینکه یک قهرمانی دیگر برای استقلال بدست آمد و من هم با استقلال یک‌ قهرمانی دیگر کسب کردم. حالا وقت آن است که خودمان را برای ادامه فصل آماده کنیم. فصلی که راحت نخواهد بود اما من کاملاً ایمان دارم که می‌توانیم موفق باشیم و به اهدافمان برسیم.

آقای ساپینتو را چطور مربی‌ای می‌بینی؟
سرمربی ما بسیار در کارش متمرکز است و قدرت رهبری بالایی دارد. او در کارش وقت می‌گذارد و این اجازه را به ما می‌دهد که در انجام وظایفمان خلاقیت داشته باشیم و راحت کارمان را انجام دهیم. وی بسیار باهوش است اما انتظارات بالایی از ما دارد و کمک می‌کند تا همواره تمرکز خودمان را در تمرینات و مسابقات حفظ کنیم. ساپینتو قدرت رهبری بالایی دارد.

استقلال را در این ۱۱ هفته چطور دیدی؟ 
ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و این کاملاً مشخص است. هویت خودمان را در این فصل ساخته‌ایم و دنبال اهدافمان هستیم. عملکرد ما در هر بازی بهتر از قبل می‌شود و  به خیلی سخت تلاش می‌کنیم. بله، باور دارم که می‌توانیم در پایان فصل به اهداف نهایی‌مان دست پیدا کنیم و برای همین سخت کار می‌کنیم.

مدعیان قهرمانی جام جهانی چه تیم‌هایی هستند؟
تیم‌هایی مثل فرانسه، بلژیک، آلمان، برزیل و اسپانیا مدعی هستند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه