دعوت سه وزنه‌‌بردار خراسان ‌شمالی به اردوی تیم ملی 

دعوت سه وزنه‌‌بردار خراسان ‌شمالی به اردوی تیم ملی 

سرپرست هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی گفت: امیررضا ایزی، رضا براتی و علی‌رضا ابرازه؛ سه وزنه‌بردار جوان استان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.


​​​​​​​به گزارش ایرنا، حسین محراب اظهار کرد: اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری در رده سنی جوانان اواخر آبان ماه سال جاری در تهران با حضور وزنه‌برداران سراسر کشور برگزار می‌شود.
محراب با اشاره به کمبودهای این رشته ورزشی در استان گفت: اعزام به مسابقات کشوری و کسب مقام‌های برتر در سال جاری نشان داده که خراسان شمالی نیز در برابر استان‌های برتر در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن دارد؛ اما برای پیشرفت نیاز به تمرین‌های مستمر با تجهیزات و امکانات استاندارد دارد.
محراب با بیان اینکه هیئت وزنه‌برداری در چهار شهرستان خراسان شمالی فعال نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود استعدادهای بالقوه وزنه‌برداری در استان، فعال کردن هیئت‌ها در شهرستان‌های جاجرم و گرمه در اولویت قرار دارد.
وی نبود حامی مالی را به عنوان چالش این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران این رشته برای حضور در مسابقات کشوری معمولاً با مشکل مالی مواجه هستند که این امر موجب کاهش انگیزه بین وزنه‌برداران می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه