گُلف خراسان جنوبی از بی‌اعتباری رنج می‌برد

گُلف خراسان جنوبی از بی‌اعتباری رنج می‌برد


​​​​​​​حدود ۱۲ سال از راه‌اندازی و تشکیل هیئت گلف در خراسان جنوبی می‌گذرد و به دلیل تأمین نشدن زیرساخت‌های لازم در سال‌های گذشته، از مشکلاتی رنج می‌برد.
محمودی‌زاوه، رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در بیرجند فضای حداقلی برای فعالیت وجود دارد. هیئت گلف و رشته‌های تابعه در استان، تنها در رشته مینی‌گلف دارای زیرساخت مناسبی هستند و در رشته‌های وودبال، بهکاپ و کروکت زیرساختی ایجاد نشده است.
وی گفت: یکی دیگر از خلأها و مشکلات هیئت گلف استان، تربیت نکردن مربی و داور در رشته‌های مختلف بوده و از مهم‌ترین اهداف پیش رو، تربیت مربی و داور در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اقداماتی در این مدت به منظور توسعه این ورزش صورت گرفته است، افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری قاین، یک زمین مینی‌گلف با ۱۸ میدان در یکی از پارک‌های این شهر در حال ساخت است و یکی از بهترین و استانداردترین زمین‌های مینی خواهد شد تا بتوان قدمی برای توسعه و همگانی کردن این رشته ورزشی برداشت.
محمودی‌زاوه با اشاره به بخشی از نواقص زمین مینی‌گلف کاجستان بیرجند افزود: در این زمینه چند بار مکاتبه و پیگیری شده؛ اما به نتیجه نرسیده‌ایم. هیئت گلف به خاطر نبود شرایط لازم از تخصیص اعتبار خوبی برخوردار نیست و سال گذشته هیئت استان تنها ۱۲ میلیون تومان اعتبار از اداره کل دریافت کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه